Kako Make Your Own Building Game

Gradbeni igre, kot SimCity in njene variante ali konkurenčnih izgradnjo imperij simulacij , kot civilizacijo in Spore trajalo več let, da se razvije . Ampak, če začnete enostavno in vaš način dela , da bi lahko imela delujočega prototipa v manj kot nekaj mesecev. Morda boste želeli, da ga prvič izšlo na papirju , poskusite tekstovne računalniško verzijo zraven , potem parazličica ANSI , preden gre za popolnoma interaktiven grafični obliki. Ni uporabne shortcuts.Things kar potrebujete
Graf papir ali računalnik spreadsheetPencilsGraphic oblikovanje računalniške programProgrammerGraphic artistWeb gostovanje računu
Proste Prikaži več navodil

1

Izberite temo . Igralci bodo lahko z oblikovanjem enotnega stavbe , mesto , državo ali svet? Raven zapletenosti vašem načrtu gre gor eksponentno z vsako večjo geografsko enoto , če želite, preveč poenostavljeno različico, na primer , država, ki nima skrbeti tujih zavojevalcev , kriminal , inflacije in brezposelnosti , naravnih katastrof in drugih dejavnikov , ki realnem svetu nacionalni voditelji soočajo .
2

design vmesnik igralca . Bodo igralci so sposobni določiti cene? Izgradnji stavbe in ceste ? Povežite pomožne programe ? Govoriti ? Ko se boste odločili , kako bodo igralci lahko vpliva na vašo simulacijo , boste morali za postavitev prikazovalnikov stanja in tipk /menijev , tako da so enostavne za branje in uporabo.
3

Seznanite z drevesa odločanja , saj bodo postali tvoji prijatelji za naslednjih nekaj mesecev . Eden od najbolj zamudno procesov v oblikovanju interaktivne video igre, postavlja temelje za programer. Morate začeti z novim predvajalnikom in se odloči, kaj se bo zgodilo, za vse možne statusa igri, koigralec klikne na gumb ali element menija . Stanje je spremenljivka stanja vsegaIgralec lahko nadzorujejo , in vsak dogodek je vaš program ustvarja sama (npr. naravne nesreče , populacijskih nivojih , upori ). Če še niste načrtovano za vse možne izbire igralca v vseh možnih niz spremenljivk , bo vaša igra sesuje. Uporaba preglednice ali komercialni program, odločitev drevesa bodo spremembe veliko lažje narediti .
4

dokaze, ki jih drevo odločanja . Če je, na primer, lahko vaš predvajalnik vpliva šest spremenljivk , poskrbite, da imate šest izidov za vse možne statusa igre. Morda boste želeli , da bi dobili nekoga , da ti pomaga , ker lahko tudinajpreprostejši ravni interakcij in reakcij ustvarjajo drevesa odločanja , ki bo Ris papirja ali več megabajtov preglednici . Ne pozabite, da lahko včasihstanje je ugnezdena v drugo, tako daisti sklop spremenljivk različne rezultate na različnih točkah v igri .
5

Napišite pravila igre , ko je vaš drevo odločitev popolna . To bi morala zagotoviti v opisni obliki izbire in posledice za vsako akcijo igralca . Če še niste vključeni izenačil (kako igralci dosegli težje ravni simulacije ) , boste morda želeli, da razmišljajo o tem , da , kot ste prišli do pravil in naredite spremembe v vašem igralnem vmesnik in drevesa odločanja dodati raven igre , ki boigra še vedno zanimiva daljšem času.
6

Najem programer . Če so vaši napovedani grafiko 2D in mehaniki so dovolj preprosta , boste morda lahko , da zaslužiti to storiti v Java ali C + + . Če imate več denarja in ambicij , lahko poskusite početje svoj ​​simulacija igre v C # ali kakšno 3D modeliranje programa .
7

Najem grafični umetnik , če želite umetnost z dovolj realistično , da pripravi svoje igralce v igra . Ne pozabite, da boste morda lahko uporabili dele umetnosti v različnih kontekstih , zato poskusite prekinil svoje zahtevke za umetnost navzdol do osnovnih enot , nato pa jih razporedite na ozadju sami. Boste morali obdržati svoje programer za vključitev zaslonske slike v programu .

Dodaj odgovor