Kockar kockami sveta Pravila igre

” . Acey Deuscey ” vozni ena in dva na dva kocke se lahko imenuje tudi vozni To jeposebna roll v igri kockar , in jevir imena igre. Igralci igrajo kockar na tradicionalni backgammon igro krovu . Tako kot v backgammon , dva igralca tekma proti drugemu jasno krovu lastnih igranje kosov. Število igralcev in koščkov

igra kockar igrali z dvema igralcema . Vsak igralec začne z 15 kosi , vsak jih dala na stran svojega nasprotnika na krovu . Igralec nato premakne teh kosov po igralni plošči , jih odstranite , ko dosežejo svojo plat igre krovu .
Game Board

družabne igre v kockar je razdeljen na štiri dele , vsak s šestimi mesti. Igralci obrnjeni druga proti drugi , ki sedi na nasprotnih straneh igralni plošči . Prvi igralec je igralec en , in njegov dom ozemlju , je na svoji desni strani na svoji strani igralni plošči . Drugi igralec je igralec dva, in njen dom ozemlje je na levi strani na igralni plošči , ki je najbližji njo. Cilj vsakega igralca je , da se premaknete vseh 15 njegovih delov , ki vstopajo v igro krovu v svojega nasprotnika domačem ozemlju , in prekinitev čez rob sveta v svojem domačem ozemlju.
Dajanje Pieces na tabli

Dve kocke valjanih na prelomu vsakega igralca. Ona lahko potem vzemite kos in ga na vsakem prostoru v njeni nasprotnikovem domačem kvadrantu , ki ima številko , ki ustreza eni od številk valjanih bodisi umrl. (Prostor številka ena jeprostor na območju , ki je najbližji rob nasprotnikov , in vsak prostor poveča za največ šestici v tem kvadrantu .) Morajo igralci dati vseh 15 kosov na krovu na ta način , ampak lahko začne premikati drugo kosi pred vsemi 15 so dani na igralni plošči . Kocke ni mogoče seštevati ; vsak se obravnava kot ločeno številko . To pomeni, da za premikanje sedem prostore na zvitek šest in eno , bodisiprostor šest ali mora biti eno prazno . Potem si postavite svoj ​​košček na tem prostoru , in nato vzemite potezo za svojo drugo matrico , ki ga lahko povzroči ta isti kos . Igralec ne more igrati kos na prostor z dvema ali več nasprotnikov kosov zaseda ; ta prostor je “blokirana “, in to ni zakonito , da se košček tam .
Premikanje kosov

Igralec se lahko premikate svoje kosov po igralni ploščištevilo prostori , ki so enake številke na kocke je valjev. Igralec lahko začnejo premikati dele ne glede na to , koliko kosov je njen nasprotnik na krovu. Številka valjanih na vsaki die se obravnava kot individualno številko. Na primer, čeigralec vrže tri in pet, lahko preselila enem kosu tri prostore in še pet ali en kos osem mest. Ne more pa se premaknete enem kosu šest mest in še dva , čepravkocke roll znašala osem , keršest indve nista bili zviti. Če se podvoji valjane ,igralec dobi nagrado, se gibljejoštevilk pojaviti na enem die štirikrat namesto samo dvakrat.
Zajemanje nasprotniku Pieces

Če eden od vaših kosov pristane na prostor , v katerem ima vaš nasprotnik samo en kos , lahko ” zajemanje”kos . Ta del se nato odstrani iz krovu in jih izloči iz svojih drugih kosov. Če imaigralec kos ujeli , da ne more premakniti vse druge kose , dokler se ne vrne njegov ujeli košček k kvadrant svojega nasprotnika na igralni plošči . Če ne more premakniti svoj ​​košček na krovu , ki temelji na roll kocke , je na vrsti zaseže . Kos je vrnil na krovu , ko jo ujeli ravno na enak način , kot je bil postavljen na začetku igre : On mora roll številko na enem die ki ustreza odprt prostor na krovu v svojega nasprotnika domačega ozemlja .
Rolling kockar

Čeigralec vržeeno indve, to se imenuje kockar in jeposebna roll ( ki je, zakajje igra poimenovana po njem) . Je prvič premakne svoja delaeno in dvema prostoroma , kot valjanih na kocke . Ona lahko potem poimenujete poljubno število ona želi, in ga obravnava kot dvojic , ki se gibljejo to število štirikrat s svojimi kosov. Nato je spet zvitkih kocke , preskoči svojega nasprotnika vrsti.
Odstranjevanje kosov za zmago

Za zmago moraigralec odstraniti vse 15 kosov iz igranje krovu na svojem kvadrantu igralno ploščo . Preden odstranite kose , vseh 15 kosov glasbenika mora biti v svojem kvadrantu . Prostori so oštevilčene enega do šest , pri čemer je ena prostor ob desnem robu igralno ploščo , šest panajdlje stran od roba v svojem kvadrantu . Ona lahko odstranite kose o vseh prostorov v svojem kvadrantu, ki se ujemajo s številko na kocke , ali lahko napreduje njeni kosi bližje robu . Čeigralec vrže številko, in vsi njegovi kosi so na prostorih oštevilčenih manjše od števila je povaljal , da lahko vsak kos premakniti se želi čez rob sveta . To ni potrebno, da bo uvedla natančnega števila prostoraskladiščnik je na da ga odstranite iz igre krovu .

Dodaj odgovor