Kako narediti Skybox v UDK

UDK je razvoj kitvideo igra, ki uporablja Unreal motor. Lahko ustvarite vrste custom igre , zemljevide in mods z UDK . Skybox v UDK jeantena prekrivanje , ki krepi podrobnosti in vzdušje , ki zajema zemljevid. UDK prihaja z vgrajeno v Skybox materialov, ki se lahko uporabijo , ali lahko uvozite nove custom Skybox teksture . Da bi Skybox po karti v UDK , odprite brskalnik vsebine in iskanje sky mrežaste teksture. Navodila

1

Load UDK in začeti novo karto ali odpreti obstoječe.
2

Odprite vsebine na straneh brskalnika na vrhu zaslona, ​​in kliknite na ” All sredstev. ”
3

Kliknite na” Static Očesa ” in vpišite ” nebo ” v iskalno polje . Izberite nebo mreže, ki ti je všeč in ga povlecite na področju zemljevidu .
4

Preklopi na stranskem pogledu , da bi dobili boljše kota očesa in se je razširil preko zemljevida sveta.

5

desno tipko miške kliknite na Skybox očesa odprete lastnosti . Počistite možnosti slediti, da se zagotovi vaš Skybox izgleda primerno med igranjem igre : . ” Cast Shadows “, ” Cast Dynamic Shadows ” in ” Cast Statična Shadows ” Označite za ” Sprejmi Lights ” in ” Sprejmi Dynamic Lights “, da vklopite te možnosti na .
6

Kliknite “Shrani” , ko ste končali svoj ​​zemljevid .

Dodaj odgovor