Kako nastaviti GMod up za Source SDK
” Garry je Mod ” jepopolnoma prilagodljiv program fizike , ki deluje manj kot igro in bolj kot so odprte orodij za igralce , da se zabavajo . Razvita na isti izvor motorja Valve uporablja za vse svoje igre, igralci lahko ustanovi ” Garry je model” , da naložite Source SDK , program odprtokodne ventila , ki vam omogoča, da ustvarite zemljevide za svoje igre . Vendar , ker je niValve igro , ” je Garry Mod ” nima lastnega konfiguracijo privzeto ; morate nastaviti ročno . Navodila
1
Odpri pare. Kliknite ” knjižnico” in izberite “Orodja” v spustnem meniju .
2 < p> Dvakrat kliknite “Source SDK ” s seznama. Izberite “Source Engine 2009 ” iz spustnega menija , in nato dvokliknite ” kladivo “. Počakajte, da seprogram za nalaganje .
3 < p> Kliknite “Orodja” in “Možnosti” , čemur sledi ” Edit ” in “Dodaj” .
4
Spremeni naslednje možnosti , kot je navedeno , pri čemer ostale možnosti v privzetem stanju :
Name: Garry je mod
TF2 : garrysmod /garrysmod
Game izvršljiv Directory : $ SteamUserDir /garrysmod
Game Directory : $ SteamUserDir /garrysmod /garrysmod
Hammer VMF Directory : $ SteamUserDir /garrysmod /garrysmod /maps /VMF
Vpis Zbrala Maps : $ SteamUserDir /garrysmod /garrysmod /maps
5 < p> Kliknite »Shrani« .