Kako da si opomore od F6 nizozemsko obrambo

Veliko šahovske igre začeli z belo gibljejo kraljičino kmeta do D4 . Črna pogosto sledi obleko , tako dasimetrična poteza, kmeta do D5 . Vendar pa obstajajoštevilne obrambne odprtin za črno barvo , ki se odcepijo od simetrično igro . Ena taka odprtina jenizozemsko obrambo . Ta odprtina je bila priljubljena pri zgodnjem 20. stoletju ruskih mojstrov. Vendar pa je izgubil nekaj svoje priljubljenosti in se ne uporablja več na strokovni ravni . Odpiranju primarni problem vrti okoli F6 trgu . Uporabite nekaj taktičnih zamisli , da si opomore od te morebitne težave , ki omogoča črno uspešno uporabo nizozemsko obrambo . Navodila

1 , preden potezo Vedno opredeliti problem kvadratov.

Opredeliti problem kvadrat in težav kos . V primeru nizozemskega obrambo ,problem kvadrat je F6 . Problem kos je črna Knight na G8. Ena izmed najbolj pogostih kvadratov za te manjše kosu do prostega gibanja , je, f6 , ki postavlja Black Knight na močno oporišče . Vendar, če je črne preseli oziroma se preselil e kmeta , da bodisi E5 ali E6 , obstajavelika verjetnost, da bo Bela premakniti temno -kvadrat škofa za G5 kasneje , pripenjanje Črno Knight črna kraljica .
2

Razviti črna na odprtje okoli problematično F6 trgu . Poznavanjeproblem jepotencial pripenjanje Črnega viteza , da črna kraljica , lahko črna pripraviti ustrezne obrambe. Nizozemski obrambo je po navadi igral po Beli premakne d kmeta do D4 . Po začetnem potisk Whitea D4 , Črna odgovarja z F5. Premikanje f kmeta , da F5 ustavi bela od pridobivanja zastavljalnico večino na osrednji trgi D4 in E4 . Vendar pa se gibljejo kmeta , da F5 odpira H5 E8 diagonalno , izpostavljal Black je kralj na morebitno preverjanje . Na tej točki v odprtino , lahkoKnight varno preselili f6 Če črni e kmet , je še vedno na 7. na lestvici .
3. Bodite pozorni na vse kose na dolge razdalje , kot škofov, Rooks inkraljica .

Stop White je potencialno zatič na F6 trgu . Pogosto so preproste taktične poteze zamudila novice igralce, ki preveč otežuje položaj. Pred razvojem Black Knight na f6 , premaknite Črna je h kmeta do H6 . Ta figura poteza preprečuje White škofa od selitve G5 po Črni pozicionira Knight tam . Ta figura poteza ustvarja tudi kvadrata pobeg za črno je King , ki je lahko kritična , če sevrne rang mate grozila na obzorju .
4. Poglej celotno ploščo pri določanju potezo , ne samocenter . < P > Izračunaj resnost pin . Obstajata dve vrsti polov : relativna in absolutna . Preveč novice igralci panike, ko postanemajhen kos zabodena kraljico . To jezatič , ki služi samo za upočasnitev Črno navzdol . ČeKnight postane zabodena kraljici , ker h6 ni mogel predvajati , premaknite kraljico. Kerkos delaš ijacenje jetemno -kvadrat škof , preselil kraljico v svetlo kvadrat rešiti problem. Absolutni zatiči so zatiči , v kateri jekos zabodena s Kraljem . V primeru absolutno zatiča ,King je treba premakniti . Premikanje kos običajno predstavlja nezakonito potezo , ki daje kralju v nevarnosti .

Dodaj odgovor