Razpon pozornosti igre

Pozor doba , ali je možnost , da ostanejo osredotočeni na nalogo, pri čemer se prepreči zmeda , jeključna veščina. Omejen razpon pozornosti lahko negativno vpliva na posameznikovo sposobnost , da se naučijo , izkazati znanje in sodelovanje v koristne dejavnosti . Na srečo obstajajo načini za izpopolnjevanje znanja in spretnosti koncentracije in izboljšanje pozornost razteza prek skrbnega ravnanja v – igri , kot so okolje. Memory Puzzle

naloga , ki ima vzorec predmetov v spomin in ga ponovno oblikujejo z drugo skupino predmetov, zagotavlja močno spodbudo za osebe bi ohranili njeno pozornost in sledite skozi nalogo. Razporedi zaporedje predmetov, kot so skupine kovancev , ki tangram sestavljanke ali kose izrežemo gradbenega krovu , in omogočajoigralec , da pogled na to vzorec za določen čas . ( Pet sekund je lahkodober kraj za začetek , glede na zahtevnost vaše sestavljanke. ) Next , zajema predmete s kosom papirja ali kartona in imaigralec poskrbi enak nabor predmetov v istem vzorcu , kakor hitro je mogoče . Kot ureditev postane bolj zapleteno , boigralec lahko obdržali intenzivno koncentracijo skozi daljša procesu montaže .
Speed ​​Išči

Wordove iskanja in dejavnosti podobne na ” Kje je Waldo ?” so odlična pozornost razpona gradbeniki , saj zahtevajo metodično in natančno usmerjeno pristopa k vizualno iskanje. Razpostavite stran dejavnost in imajo igralca dirko , da bi našli skrite predmet ali sliko . Slediti, kdo ima najbolj uspešnih najdb , in razglasi zmagovalca po petih ali 10 krogov . Dodajanje element pritiska naredidejavnost bolj nujna , silijo igralca, da ostanejo duševno prisotna , in nagrajevanje trajno koncentracija z zmago .
Zapoznela reakcija

nezmožnosti , da se osredotoči se lahko pokaže kot nestrpnost in celo nepremišljenega vedenja. Obvladovanje teh impulzivno težnje z igro , ki nagrajuje zapoznel in namerno odziv. Zaploskajte v ritmu skupaj s predvajalnikom . Ko boste prenehali ploskati , bi moral nadaljevati še 10 utripov in potem kričati ven besedo ali pa neumno zvok. Za bolj zahtevni igri , so se neha ploskati preveč, in ga prosi, da računajo bije v glavi , preden kričati . On mora nadzorovati željo, da bi smešno izbruh , s poudarkom na tihi štetja. Če seigralec bori , naj ga opravljajo štetje , medtem ko skoki ali celo premetavati na trampolinu . Počil aerobno vadbo pošlje kisika v možgane za sprostitev napetosti in izboljša koncentracijo .
Moti Storytelling

Tuning od motečih dejavnikov jepomemben del učenja , naj bodo pozorne na vsakodnevnih scenarijih. Vprašajte študenta povedati preprosto, znano zgodbo , kot so Rdeča kapica , medtem ko (in drugih ljudi, če je možno) po svojih najboljših močeh , da bi jo odvrnila . Potencialnih motenj vključujejo kričati vprašanja , skakanje in rezanju ali celo dreza in žgečkanja predvajalnika . Če lahkoigralec ostati osredotočen in dosegli do konca povzetka , ne da bi odgovor na vaše motečih dejavnikov , nagraditi jo z aplavzom .

Dodaj odgovor