Ideje za dejavnosti za otroke na zabavi

Kadar obstajazabava za rojstni dan ali druge posebne priložnosti , lahko otroci potrebujejo iger in dejavnosti, ki jih bo zaposlil . Obstaja več dejavnosti, ki jih lahko igrajo tako v zaprtih prostorih in na prostem z minimalnimi blaga, potrebnega . Te igre zahtevajo tako svoje umske in telesne sposobnosti, od katerih so mnoge ponujajo nagrade za zmagovalce . Mystery Gift Pass

Mystery Gift Pass je odigral prvo zavijanje darila v več plasteh ovojni papir . Hočeš dovolj plasti, tako da lahko vsak otrok dobil priložnost za razvitje vsaj enkrat. Med vsako plast ovojni papir , dal listek , na katerem je dejanje ali ukaz ; Na primer: ” skok na eni nogi petkrat . ” Sedi otrok v krogu in izročil darilo za enega otroka . On unwraps prvo plast ovojni papir , nato pa glede naukaz pravi , da storiti . Nadaljuj okoli kroga , dokler jeprisotna končno razkrila . Kar otrok dobil za razvitje zadnjo plast , ohranja sedanjost.
Egg in Spoon Race

štafeta igral s trdo kuhanimi jajci in žlice . Izroči vsakemu otroku žlico z nastavitvijo jajc v njej in in ” Go !” vsaka mora hoditi tako hitro, kot jih lahko do ciljne črte , ki nosi jajce . Otrok, ki pride čez ciljno črto prvi z njeno jajce še vedno uravnoteženje na žlico zmaga nagrado .
Dvajset Vprašanja

Za 20 vprašanj , najprej izberite otrok , ki je ” Prav . ” Ta otrok mora iti v drugo sobo, medtem ko so se drugi otroci najdejo predmet v prostoru, ki jo uporabljajo za igro . Potem” It” je otrok poklical nazaj, in ima možnost , da zahteva 20 vprašanja ostalimi otroki , dokler se ni številke, ki ugovarja so se odločili . Vprašanja, je lahko le z “da” ali “ne” vprašanja , kot so : “Ali jepredmet modro ?”
Poor Kitty

Set otroke v krogu in čaka Slepo na enega otroka . Miže otrok stoji v sredini kroga in se zavrtel trikrat . Nato opozarja prst , in kogar prstom kaže na pravi prikritih glasom “Slaba Kitty ” in nato naredi mijav zvok. Zavezanimi očmi igralec poskuša uganiti, kdoje prišel glas iz . Če je mislil prav, dve mesti sprememb. Če bi mislil narobe , kar naprej dogaja okoli kroga , dokler ona dobi pravilno ugibati .
CatchBalloon

Set otroke v krogu na tleh in dodelite jim vsakoštevilko. Imaigralec z največjim številom biti “To , ” stand up in držite balon tako visoka , kot je mogoče . Spusti balon in kliče številko istočasno . Igralec, ki je bila dodeljena število je poimenoval , je , da bi poskušali ujeti balon, preden pade na tla. Če mu je uspelo ujeti balon , sedi nazaj inotrok, ki je bil ” It” zakliče drugo številko . Koigralec ne ujeti balon v času , je zdaj “To “.

Dodaj odgovor