Kako narediti Ulomkove Namizne igre

Izdelava frakcija družabne igre bodo študentom omogočila izboljšanje njihovih frakcij spretnosti. To je poceni , da bi igre , in jih lahko uporabite gradivo, ki je običajno okoli razredu. Igre se lahko večkrat uporabijo za splošno classwork ali središčih . Čeprav lahko učitelji ustvarijo frakcij iger , ki omogočajo študentom , da bi igre je hitreje, ker bo več igre, ki so v manj time.Things morate
plakatov deska
Ready -made igre Boards gradbena papirja
označevalci Neomejeno Pen
knjigi
škarje Neomejeno Large ovojnica
Tape
ovojnici
Laminiranje stroj in jasne laminatnih listov
Proste Prikaži več navodil
metrovke Igra
1

preuči nekatere pripravljene igralnih tabel , da bi dobili ideje , tako da lahko oblikujete svoje lastne . Pogled na deskah , ki imajo standardne kvadrate ali prostore , ki zahtevajo igralce , da se premaknete kosov , da bi dobili od začetne točke do točke , ki se konča .
2

Nakup kos plakat krovu in ustvariti prazno igralno ploščo . Pobarvaj kvadrate na vsaki igralni plošči kvadratni eno od štirih barvah in zavrtite barve tako da so enakomerno razporejene v urejeni vzorec .
3

Pripravite stare vizitke ali indeksne kartice za določitev predvajalnika ukrepe . Na praznem strani vizitke ali indeksnih kartic , ki so bile prerežite na pol po širini , postavite majhno obarvano linijo označevalca , ki usklajuje z barvami vaših krovu kvadratov igre . Line okoli 25 kartic za vsako od vaših štirih barvah .
4

Ustvarjanje kode kartice z navedbo, da bo ena barva dodal frakcije, ena bo odštela frakcije, drugo bo pomnoži frakcij in zadnjo barvo bo tako, frakcije.
5

Napišite težave frakcije, ki se ujemajo z njihovimi kategorijami na označeni strani vsakega indeksa ali vizitke . Shuffle kartice, ko ste končali in kraj jim obrnjena navzdol . Če uporabljate stare vizitke , bonatisnjena stran obrnjena navzgor .
6

Naredite tipko , ki označuje pravilni odgovor za vsak problem , tako da lahko igralci preverijo svoje odgovore , če jeodgovor spor . To bo študentom omogočilo , da igrajo samostojno .
7

Cut štirih različnih barvnih trakov iz krep papirja , tako da so polcm širok in en palec dolgo. Zložite vsak trak na pol , da bi majhen – Tepee kot kos . Uporabite kot krajevnih označevalcev .
Izdelava trgovca
8

fold standardni kos papirja na pol po dolžini in nato na pol po širini, tako da je na četrtine . Ga odprete tako, da je doublefolded in dva notranja četrtine ti soočajo , kot so notranji majhno knjigo .
9

Napišite svoje igre navodila v notranjosti knjige. V tej igri , študenti izmenično temelji na abecednem vrstnem redu njihovih imen . Vsak igralec izbere karton v zameno . Če je pravilno reši problem , se premakne naprej na barvnim kvadratom , ki je naveden na kartici. Če ona dobiproblem narobe, ko se giblje zaostalih dveh prostorov . Prva oseba , da bi dosegli koncu zmaga krovu .
10

Tape veliko ovojnico na hrbtni strani plakata krovu . Vstavite navodilom v kuverti , tako da bodo dostopni .

Dodaj odgovor