Razumevanje Textures za Game Design

Teksture sobistveni del ustvarjanja 3D igro. Delujejo kot kožo vsakega predmeta v 3D svetu . Teksture daje videz globine , ki ustvarja realne podatke iz modela nizke kompleksnosti. To omogoča, da modeli, ki se opravijo v realnem času , inigra igro brez čakanja grafika naložiti. Kako Textures Delo

tekstura jepodoba uporablja za 3D model. Teksture ovijte okoli slike se pot potiskane krpo zavese nad predmetom v resničnem svetu . Za enostavnih objektov , lahkoalgoritem projekt tekstura na model , samodejno izkrivlja podobo, kjer je to primerno . Za več kompleksnih objektov mora oblikovalec zagotoviti vzorec vrhov , kot tudi po meri teksturo a.

Omejitve tekstur

Bad teksturiranje vodi do nerealnih grafiko. Pogoste napake amaterji naredite je, da teksturo , ki izgleda preveč izrazit , nato pa ga redno ponavljati. To ustvarja videz vzorec namesto enega gladko , naravno teksturo . Poleg tega , medtem ko lahkoteksturo simulirati vir svetlobe , če so prisotni dodatni viri svetlobe , sence v zadnjem prizoru bo videti v neskladju .
Texture Peka
< p> Texture peka jeproces varčevanja več teksture ali učinke na eno teksturo , ki se nato uporablja za preprost model , tako da ima videz bolj kompleksno sliko z manj sredstvi . Na primer,realen človek model je kompleksna in ukrivljena , z veliko več vrhov in poligonov , kot je izvedljivo, da bi v realnem času za video igre . Namesto tega , lahko naredite dve očesi za model : ena kompleksnega modela za peko teksturo in en enostavnejši model za uporabo v igri . Teksturo kompleksen model, kot realističen človeka : s kompleksnimi obrazne poteze , vključno ličnice , oči in dlake s svojimi teksture in uporablja vir za svetlobo okolice , da bi dobili realno senčenje . Potem tekstura pečemo to podobo in uporabljati dobljeno sliko na preprostejši model.
Teksture kot ozadje

veliko trikov za izdelavo ozadja videti bolj naravno . Prvi je, da se odpravi šive med teksture. Šivi se pojavijo, ko selevo od teksture bloka ni v celoti preide na desno. Postavite več pojavitve teksture mejijo drug na drugega in videli, če lahko vidite kraj, kjer ena konča indruga začne . Poleg tega je več plasti teksture na vrhu med seboj , z različnimi velikostmi in razmike za doseganje bolj naključno usmerjene naravni vzorec .

Dodaj odgovor