Kako ustanoviti zaklada ali smetar lovski revir

smetar lovi so igre, kjer skupine ali posamezniki, ki lovijo okrog za namige , ki uporabljajo seznam ali zemljevid, ponavadi en namig, ki jih pripelje donaslednjega, dokler ena ekipa najde končnega pojma, in zmaga. Namige lahko beležke, uganke , igrač ali slike . Smetar lovi so zabavne družabne igre za otroke in odrasle ; so lahko preprosti ali vpletena , kot si lahko imagine.Things kar potrebujete
Paper
Pen
dve ekipi (ali več)
Prikaži več navodil
Zemljevid slogu zaklad lov

1

Narišite zemljevid svojega namenjen lovne površine . To je lahkona dvorišču ,nakupovalno središče alicelotno mesto . Ustvarite pikčaste črte pokazati ekipo , kjer jo potrebuje , da gredo . Narišite XS na vsaki okolici in pripravi na očitnih mestih ali znamenitosti , kot so jezera ali ljudski trgovini
2

Ustvarite drugo karto , ki je enakaprvi. ; to bo za drugo ekipo. Če imate več kot dve ekipi , da dodatne zemljevide za vsakega. Odločite se, kaj predmeti, ki jih bo dal v vsako destinacijo . Vam ne bo treba pisati ven namigov za naslednjo kraju samem , ker bo vsaka ekipa že zemljevid jih vodi . Ideje za objekte bi lahko stranka uslug , zgodovinska dejstva , zanimive kraje ali igre . So vsaka ekipa si zapišite podatke ali pa predmet z njimi, da dokažejo, da so bili na kraju samem.
3

določi rok za ekipe pred pošiljanjem ven . To bo ustvarilo napetost in dodatno vznemirjenje za igralce. Izberite nagrado za zmagovalno ekipo , kar ekipi poročilih v odmerjenem času z vsemi informacijami, ali predmeti prve zmage .
List -style smetar lovski revir
4

Pisanje uganka ali namig za vsako ekipo , bo tozačenja sled. To ponavadi deluje bolje za starejše otroke in odrasle, ki se lahko dekodirajo bolj zapletena namige. Izberite lovišču kot nakupovalno središče ali drugo večje območje obsega. Prvi namig bo namig , kje je drugi namig skrita. Namige lahko naravnost naprej usmeritve ali igrice vsaka ekipa mora igrati pred izsleditve naslednjo sled. Daj prvi namig za vsako ekipo istočasno , in jih poslati ven . Daj ekip rok, da morajo ravnajo v skladu s zmagati .
5

Skrij drugo namig ali uganko v povezavi z informacijami o prvi namig je . Prepričajte se, uganke niso preveč zapleten, vendar so še vedno izvirni in zahtevna. Še naprej skriva toliko namigov , kot želite ; Igra je lahko tako dolgo ali kratko , kot želite . Vsaka ekipa bo potrebno vrsto indicev , daprva ekipa prispejo ne jemlje le sanja . Lahko skril namige v istih mestih, ali pa imajo povsem drugačne poti za vsako ekipo .
6

Napišite končno namig za vodenje ekipe doma ali v ” bazni tabor “. Prva ekipa, ki prispe z vsemi njihovimi namige in dodeljenih mejnih zmag časa . Zmagovalna ekipa bo prejela glavno nagrado , ki je lahko karkoli . Ttypically smetar lovi imajo neumno nagrade , vendar pa lahko karkoli, od pice večerjo za nakit.

Dodaj odgovor