Dart Tips

Medtem ko sta usklajevanje in fino krmiljenje motorja pomembne naravne sposobnosti za pikado igralca , pravilno tehniko, je ključnega pomena za povečanje potenciala igralčeve . Pikado tehnika ima tri glavne komponente zdela ;naravnanost ,oprijem inmetanje gibanja . Z optimizacijo vsako od teh komponent , lahkoigralec da večina njegovo naravno sposobnost . Metanje Stance

Pravilna drža metanje začne s sprejemljivo ramen kotom . Idealno bi bilo, ramena biti vzporedna s površino pikado , čeprav večina igralcev ugotovili, da koti med 50 in 80 stopinj zagotavlja največ udobja . Kot soigralca morale tesno ujemajo kota ramenih . Sprednja noga igralca morala nositi breme njene teže , medtem ko bi sezadnja noga se uporablja za ravnotežje . Stopnja naprej pusto bo zmanjšala razdaljo med predvajalnikom in sveta, ampak pusto je treba uporabljati zmerno , saj lahko večja pusto sovpada z zmanjšujejo stabilnost ter povzroči poškodbe hrbta . Foot saldo ( zadnja noga ) bi moral počivati ​​na svojih nogah . Igralčevo nazaj mora ostati ravna, ni obokana ali sključen .
PrijemanjeDart

prijemalne stilov razlikujejo od igralca do igralca , vendar pa so nekatere temeljne vidike oprijem To bi moralo veljati za vsako spremembo . Dart naj bi potekala med prsti in palec , spalec nekoliko počiva zadaj centra Dart je gravitacije , in kar štiri ali le okrog dva prsta v stiku s puščicami . Število prstov , ki se uporabljajo morala razlikujejo glede na dolžino sod DART je , z daljšimi sodih , ki zahtevajo dodatne prste. Puščica ne sme pasti ali niha med prsti , vendar prsti ne sme biti napeta na neprijetno stopnjo . Neizkoriščene prsti se ne sme postaviti v delni pest formi, saj je to lahko zmoti metanje gibanja , ampak je popolnoma iztegnjena ali dane v enakem položaju , kot so prsti se dotikajo puščicami .
< Br > metanje Predlog

rama v metu ne sme spremeniti položaj ; samoroko treba premakniti . Koleno mora ostati fiksna med pull- back gibanja pred metom , vendar v pozitivnem metanje gibanja morala nekoliko povzdignil . Odvisno od stopnje igralca z izkušnjami, lahkozapestje bodisi zlomil naprej ali ostane fiksna v metanju gibanju. Pripenjanje zapestje je lahkovir napak za začetnike igralce , ampak napredni igralci bodo dobili pospešek in s tem točnost prelomite zapestje na mestu izpusta. Če je cilj , naj biigralec tvori ravne črte z očmi skozi puščicami in do želenega cilja na krovu . Po nadzorovanem potega nazaj , bi moraligralec pospešila gladko skozi gibanje , sprostitev puščico tik predmotion doseže maksimalno višino , in po prek z ravnimi roko pokazal na želeni cilj.

Dodaj odgovor