Kaj je-Text Na RPG

? Prve tekstovne RPGs pojavil v poznih 1970-ih , predstavlja hibrid tradicionalnih igranju vlog in besedilnih avantur . Te igre dovoliti igralcem , da razišče virtualna okolja , ki so bile opisane skozi prozo , medtem ko pustolovščine skupaj z drugimi akterji povezani s strežnikom igre. Tekstovna RPGs najpogosteje imenujejo ” večuporabniških ječo , ” ali MUD , in medtem ko večina spletnih igralci RPG gravitirajo na grafičnih multiplayer igre , MUD še vedno zvest bazo igralcev . Zgodovina

Richard Bartle in Roy Trubshaw ustvaril prvo tekstovne RPG leta 1978 na univerzi Essex britansko pomočjo BCPL , predhodnica jeziku C Martin Richards ustvaril leta 1966.Začetna različica aplikacije preprosto dovoljenouporabnika za navigacijo virtualno okolje , ne da bi v stiku z njo , vendar v svojem MUD časovni premici na ” Multi- User Entertainment Ltd” Spletna stran , Bartle ugotavlja, da je med letoma 1978 in 1980 , so programerji dodali konvencij RPG , kot so boj , vodenje zalog in interakcijo z okoljem do igre, ki je prišel , da se imenuje MUD1 . Koncept je bil uspešen s študentskimi programerji na univerzah , ki so običajno gostujejo svoje stvaritve na sistemih UNIX svojih šolah .
Alter Egos

Predenigralec igro vstopi v virtualni svet , on ustvarja alter ego , specializirano za določen poklic , primernim za nastavitev videoigre , kot čarovnik ali vitez v svet domišljije , ali pilot Starship ali high- tech vojaka v znanstveno-fiction okolje. Kotigralec ubija nasprotnike in dopolnjuje naloge , je deležen izkušnje in postane močnejša , učenje novih spretnosti in pridobivanje novih ofenzivne zmogljivosti, kot so uničujočih uroke ali naprednega orožja . Primarne lastnosti in spretnost ocene igralcev so zastopali številčnih vrednosti na svojem zaslonu znakov inigra uporablja te vrednote v algoritmov za izvajanje izračunov , ki določajo uspeh na igralčevo dejavnosti, kot so sodelovanje v boju ali nabiranje ključavnico , kakor tudi izračun škoda , povzročena z napadi igralčeve .

MUD odjemalci

Igralci povezavo s strežnikom RPG prek aplikacije odjemalca , ki uporablja protokol telnet . Igralec lahko uporabite osnovno telnet varovanec, čeprav večina izkušeni igralci uporabljati specializirano MUD stranke, s katero zagotavljajo dodatne funkcionalnosti , kot so sposobnost za ustvarjanje makrov , zaporedje ukazov , ki se lahko izvede z enim samim pritiskom na tipko . Brez Osnovni telnet odjemalec , imenovan tudi ” surovi telnet ” ne zagotavlja posebno polje za vnos ukazov in klepet ter vhod igralčeva lahko premešanih z opisi sobo blatu in dohodne klepet z drugimi akterji , da bo besedilo na zaslonu težko razvozlati . Prosti MUD stranke so na voljo za široko paleto operacijskih sistemov , kot so Windows, OS X , Unix in Linux.
Rise of Graphic MMORPG

modemi postal sposoben voditi zahteve za posredovanje iz grafičnih RPGova, te novejše igre zmanjšala osnovo igralca od tekstovne igre . Prvi grafični spletne RPGs pojavil v 1980, s Lucasfilm igre ‘ ” Habitat ” premierno na Quantum Link, spletne storitve , ki je bila America Online predhodnik . Medtem ko je ” Habitat ” je boljokrepljeno chat okolje kot pa dejansko igro , v letu 1991 AOL ponudil ” Neverwinter Noči ,” popolna grafična RPG , da svojim naročnikom za dodatno urno postavko. Leta 1997 je Richard Garriott in Ralph Koster je predstavil ” Ultima Online ” multiplayer RPG temelji na Garriott uspešni ” Ultima ” Niz enega igralca iger . ” Ultima Online ” zaračuna mesečno naročnino za dostop , in kerigra ni bila izključno za določen ponudnik spletnih storitev , bi vsak igralec z internetno povezavo igrati. Do leta 1998 , ” Ultima Online ” imela 100.000 naročnikov .

Dodaj odgovor