Kako mark za Dungeons & Dragons Adventure

DM , ali Dungeon Master , jepripovedovalec v igro vlog Dungeons & Dragons iz Wizards od obale . Vloga DM je ustvariti fantazijski svet, v katerem wll igralci interakcijo. On mora ustvariti edinstveno non- igranje znake pomagati graditi iluzijo igri . Poleg tega mora ustvariti srečanja , misij in quests za igralce , da izživijo . DM mora preživeti nekaj časa razvija vse elemente R & D igri , da se zagotovi , da so igralci ustrezno entertained.Things kar potrebujete Neomejeno polyhedral Dice Neomejeno Dungeons in Dragons Temeljni pravilnika
Dungeons in Dragons Igralci Priročnik
Dungeons in Dragons Dungeon Master Guide
pisala in papir
Proste Prikaži več navodil

1

Razumeti vrste znakov, vaša stranka je ustvarila . Vaša akcija ne bi bila uspešna , če ste razvili podroben akcijo , vendar so ukrepi potrebni , ne ujema tudi s skupino vaše stranke. Na primer, če je vaša stranka oblikovala skupino čarovnikov in goljufom , ne osnovati kampanjo na lov določitvi Orke ali škratov . Vaš prvi cilj je, da ustvarite akcijo , ki je zanimiv za igralce , ne samo za vas .
2

razviti zgodbo in morebitne srečanja pred igranjem , da vam omogočajo, da vodijo igralce po vsem svetu, ki ste ga ustvarili ; Vendar pa bi se izognili oblikovanju kampanjo preveč strogo . Pustimo, daigra , da se razvijejo in seveda dosegli v smeri , da igralci želijo , da bi šel .
3

lahko igralci odločijo, kako bodo reagirali . Če želite, da se obvestilo , na primer, da jemorilec skriva zaboj , ne povej igralce ” vidite morilec skriva zaboj. ” To je preveč strukturiran in igralci niso proste , da igrajo . Namesto tega so se znaki roll kocke , da ugotovi, če je mogoče videti nekaj . Čeroll uspe, jim povedati o skritem morilca .
4

Uporabite podrobne opise , vendar ne pretiravajo . D & D jeskupna tekma in igralci morajo predstavljati dogodke in kraje na enak način delate . Vodenje podrobnosti kratko se bo osredotočil na igroigralcev ukrepov namesto vaše pripovedovanja tehnike .
5

Spremljajte junakov izkušenj točk , ali XP , skozi igro. Čeprav vasCore pravilo Knjiga pripoveduje , da XP na koncu seje , nekateri igralci ne morejo čakati tako dolgo . Kovečina igralcev hočejo svoj XP , daj jim ; Nesmiselno je , da čakajo na konec zasedanja.
6

Imejte nadzor nad igro . Če igralci ne strinjajo s svojimi odločitvami , ne premisliš . Če boste to storili , bodo igralci prevzeli nadzor nad igro inakcija bo počasi Šištanje ven.

Dodaj odgovor