Marker igre

Včasihsvinčnik in papir igro samo ne nehaj . Če želite prinesti novo življenje na zabavo , lahko izvlecite Sharpies in veliko pisalno površino in igrati nekaj iger. Nekaj ​​o pripravi debele črte v stalnem črnilom osvobaja nove dele domišljijo , medtem ko velike geste na široko odprte površine ljudem pomaga sprostiti naravno. Progressive Picture Ugibanje

V tej igri , ste napisali besede na listke in jih v skledo . Vzpostaviti stojalo in pad velikih prazen papir in vsakemu igralcu drugačne barve Sharpie . Razdelite igralce v skupine in določiti jajce timer za tri minute . Naj vsaka oseba, ki na prvo ekipo sestaviti besedo , dajanje v najem nihče videl , in začeti uro. Prvi igralec mora ponazarjajo njegovo besedo , dokler njegov tovariš ugibati , na kateri točkinaslednja oseba na svojo ekipo začenja dodati sliko, da biekipa uganiti njeno besedo. . Ekipe namestnika , treh minutah in en list papirja na prelomu
Web of Words

Če želite igrati to igro ,skupina izbere dve besedi : začetna besedo in destinacija beseda. Poskusi, da poberem dve besedi , ki so tako nepovezani , kot je mogoče . Napišite začetno besedo v središču največjega pisalno površino boste našli . Dajte vsak igralec sharpie . Vsak igralec mora potegniti črto ven iz začetne besede in napisati povezanih besedo na svojem koncu. Ko so vsi končali, se mora vsak igralec premakniti na drugo besedo njeni izbiri in dodati novo besedo v zvezi s tem. Zmagovalec jeprvi igralec napisati ciljno besedo na koncu niza verodostojnih povezav.
Silhuete

V tej igri , če greš zvečer list papirja mesar proti gladko površino . Morda boste morali traku do vrečke za smeti po papirju , da se prepreči pridobivanje stalnih madeži črnila na površini . Najprvi igralec misliti predmeta ali pick listek iz sklede . Imaigralec predstavljajo zoper papirju , medtem ko drugi igralci izslediti svojo silhueto z Sharpies . Drugi igralci morajo preučiti nastala slika , da bi poskušali uganiti, kaj ugovarjatiigralec je bil zastopajo .

Spontana Animation

Če želite igrati to igro , boste začeli s prazno blazino papirja . Prvi igralec naredi preprosto oznako , kot je ravne črte , kroga ali squiggle na zadnji strani , nato pa zavije na naslednjo prazno stran in jo prenese na naslednjega igralca . Vsak igralec nato sledi spodnjo stran njenih, obrne na naslednjo stran , in prehaja sledilno naprej. Manjša odstopanja in nepravilnosti pri sledenju se množijo in širijo , kar ustvarja nepredvidljivo končni rezultat. Flip preko izpolnjenega pad videti animirani zapis sprememb .

Dodaj odgovor