Trouble sveta Pravila igre

Težava jenamizna igra Milton Bradley izdelane tako, da poskušamo premakniti žetonov barve , daigralec izbere svojega domačega prostora do ciljne črte . Ena od posebnosti za težave igre jemetoda , s katero sedie valjan . To se izvede s pritiskom na pop -O- Matic kocko v središču igre , ki pops matrice v zrak , ga pošilja v roli . Nastavitev Trouble

Težava jeigra, ki se lahko igra za dva do štirje igralci , saj so štirje nizi barvne kljukice . Vsak igralec prejme štiri kljukice iste barve in jih postavlja v ustrezno označeno domači prostor za svojo barvo. Če igrajo samo dva igralca, lahko vsak nadzor dveh barv posamično ; drugače , vsak igralec dobi le eno barvo .
Starting Out ​​Of Home

ven iz domačega prostora ,igralec mora roll šest. Roll kocke ,igralec potisne navzdol na pop- O-Matic v središču sveta. Če mu ne uspe roll šest,na vrsti prenese na naslednjega igralca . Čeigralec vrže na šest, da lahko postavite svoj ​​košček v prvem prostoru poleg svojega doma izhodiščnega položaja in potisnitepop -o -matic in se premakniti , da je veliko prostorov. Vsak časigralec vrže na šest dobi dodatno roll. Igralec se lahko premikajo kos svojega domačega prostora na izhodiščni prostor vsi časi se zvitki za šest, ali šest prostorov namesto premakniti en kos .
Premikanje kosov

Gibanje igralnih kosov v težavah , je treba narediti v smeri urinega kazalca vzorcu okoli mize ; kosov se ne more premakniti nazaj . Če igralec pristane na kos drugega igralca , bo lahko nato odstraniti tega igralca igre kos iz sveta in ga vrniti ta igralec domačem prostoru.

Prečkanju ciljne črte

za kos za dokončanje svojo pot okoli igro krovu , mora na koncu prečka ciljno črto , ki jeenake barve kot kos . Igralci morajo pristati na prostor ciljno črto točno . Z drugimi besedami, čeIgralec štiri prostore iz njegovega ciljni črti prostora , mora roll štiri točno , ali pa ne morejo prečkati ciljno črto . On lahko premaknete bližje progi , če je rolls manj kot štiri.
Uspešen Game

najprej igralca , da bi dobili vse štiri od svojih barvnih žetonov na lastno ciljna črta prostor jezmagovalec v težavah . Če je igra , ki se igra z dvema igralcema in vsak se nadzoruje barve , morazmagovalec dobil vseh osem žetonov v njihove ustrezne konča prostorih. Če ste igranje na ta način z dvema igralcema , mora vsaka barva še vedno konča na na ciljni črti , ki ustreza barvo žetona .

Dodaj odgovor