Kako Beat Pirates of the Wasteland v Epic Mickey

Disneyjeva ” Epic Mickey ” zaigralni sistem Wii označuje slavno vrnitev Mickey Mouse po desetletjih iz nje soju žarometov , ki dokazuje , da tudi v 21. stoletju, lahkostara miška še vedno nosi zgodbo in premakniti množice z iskrenim pripovedovanjem zgodb in razvojem likov . Mehanika ” Epic Mickey ” Prehod iz dvodimenzionalno na tridimenzionalne in uporabljajte razredčil igranja mehanika , ki poskuša združiti risanka z realnostjo . Navodila
Ventureland
1

Sprehodite se do SMEE in govoriti z njim. On boeden na tleh jok . Smee vam bo povedal , da bi našli Wheel ladje, figura in kompas iz treh različnih področjih. Pogovorite se s Tiki Sam v Tiki Hut , da začnete prizadevanje za volanom ladje.
2

Poišči prvo Tiki maske na vrhu drevesno hišico v ozadju SMEE . Drugi pa je na vrhu vodenicko kolo na zgornji levi strani območja . Da bi ga dosegli , teče vzdolž strehe in platformah od Tiki Hut , ali vožnja s platformo gor s kolesom . Poiskati tretjo Tiki maske stanjšan – prerezom stavbe na koncu faze s skoki na strehi slamnate poleg nje in preskakovanju na Tiki masko.
3

Bring maske nazaj Tiki Sam in prejemanje Wheel ladje. Pustite koče in hodi na levi , da bi našli Damien Sol . On bo želel rože ali sladoled kot darilo Henrietta . Zapustijo in se pogovorite z Henrietta , da se naučijo , da je ona laktozo .
4

Skok skozi projekcijsko platno pomeni Street in vpišite OsTown . Vnesite Clarabell je dom , ki vam bo povedal, kar potrebujete šopek .
5

Pojdi ven in tanke ven Clarabell je cvet grader najti prvi cvet v jamo. Tankastena zadaj Ortensia hišo za drugo rožo . Tankastena ob potopljeno ladjo v majhnem pasu zemlje za tretji in zadnji cvet. Bodite cvetje nazaj Clarabell , tako da lahko ona šopek za Henrietta .
6

vzemite šopek za Damien sol in prejeli figura in Ventureland Romance Pin . Pogovorite se s skorbut Pat , fant pacing na desni strani odra , da začnete prizadevanje za Kompas. On bo hotel, da bi našli svojo izgubljeno zaklad v drevesno hišico in vam ključ .
7

Skok čez splavov in se izognili valove in Swordfish . Skok na hrbtih ptice in krošnjami dreves , dokler ne boste prebrali ” Smeti : Part I ” reel . Preskok od drevesa pa se izogne ​​- kokosovo vozni Zver in pustite preko projektorja.
8

Pogovorite se z Beluga Billy, ki ponuja , da se odpre izhod zaslon v zameno za njegovo ” izgubljeni torbi o ” plen “. Skok čez čolnov na jezeru tanjša do koče in našli Billy je izgubila torbo na strehi . Vrniti torbo za Billyja . Ko vidivrečka je polna skal in ne njegov plen , Billy ste naloge, ki gredo v zapor , da bi našli pirati , ki so ga izropali in tudi vam daje Clock skico .
9

Osvobodite pirati , in izvedeli, da je Billy plen na dnu zdaj odprli hodnik. Thindruga vrata boste našli na desno po odhodu iz Jailhouse poiskati pešpot . Premagati Splatters in nato štiri prestave poleg štirih stebrih . Spin dva stebra , ki je najbližji izhod in uporabite uro skico za upočasnitev časa . Razširiti drugih dveh stebrov in vsi sme dotikati zgornje meje. Spin prestavo na zadnji steni , da bi našli Billy je plen .
10

Bodite Beluga Billy je plen nazaj in izhod iz zaslona projektorja
Jungle Rhythm : . Part II
11

Skok na drevesu ud prvi drevesa in skok na vrh ziblje drevesa na desni . Počakajte na vrhovih dreves uskladiti in skok čez do naslednjega , dokler ne dosežete veliko mrtvo drevo z ” Jungle Rhythm : Part II” reel . Skok čez dve nojev na hrbta slona in dvojni skok do izhoda zaslona.
12

Go down pot na desno od vhoda Jungle , kjer boste naleteli na padlega drevesa z pirat na drugi strani . Pirate , imenovan Starkey , predlaga, da se odpre pot do Skull Island , če ste našli tri simbole na skalah – mahu zajeti v džungli .
13

Poišči prvo simbol z redčenjem leseno steno desno od začetka tega območja , nato tanko mah na veliki skali v notranjosti. Najti drugo simbol na planoti na levi začetku tega območja, ki ga je slikal most čez, slikarstvo drugo platformo, na zid in tanjša mah na skali . Iskanje tretja in zadnja simbol na zadnji fazi dela med dvema korenin velikega drevesa .
14

Pojdi na vhodu in tanko steno nalevo , da razkrije vhod v jamo . Poraz Spladoosh in zbrati rdeči dragulj za vogalom . Najdi naslednjo dragulj na ladji plava v redčila s vhodu ravni in še enega , ki ga je velikan listov na desni steni fazi je . Tankastena zraven , kjer si najprej našel Starkey najti drugo dragulj. Skok čez vrzeli , kjer Starkey je pacing in čez most na hrbtni strani velikega drevesa , da bi našli dokončno dragulj.
15

Postavite dragulj v levo , najbolj kip na sredini območja. Postavite dveh draguljev v drugi kip znova in enega v zadnjem enega . Barve konzervah iz dragulje na prazen kip in skok na vrh. Pogovorite se s Starkey in on bo odprl vrata Tree krvnik je . Vnesite drevo in izhod skozi zaslon. Kupi, Whalers Neomejeno
16

Skok na ledenih gorah v desno in se izognili eksplozivnih sodov . Zavrtite ročico ob koncu ladje in skočiti na hrbtih ptica in na kita.
17

Počakajte luknje , da prenehate s pršenjem in prost dostop do pravice, da bi našli ” The Whalers ” reel .
18

spusti skozi luknje in skok v izstopni zaslona na Tortooga .
19

Pogovorite se s pirati na zgornji hodnik za skic in barv in tanjših polnjenji .
20

Pogovorite se Starkey in on vam daje pirat Hero Pripni v peresom vhodPirate Voyage .
Smeti : Part II
21

Skoči na ploščadi in zemljo in raco iz prvega pajka.
22

Počakajtenaslednji pajek spusti skozi luknjo v tleh in skok na hrbtu in dvojni skok čez na vrhu drevesa na levi strani.
23

Skok na desne drevo in na pajek hrbet , da ga odpeljejo v meni ” The Smeti : Part II” reel .
24

Skok čez vrtijo platforme in tankih orodij na steni , koplatforma obrne vodoravno .
25

Obrnite kotiček in se pogovorite z Gus , ki vam pove , da bi našli tri črpalke na tem območju , da se določi v vožnji.
Pirate Voyage
26

Poišči prvo črpalko zadaj vrata na levi strani reke z redčenjem streho . Drugo črpalko se nahaja nadprvo zadaj s tankimi lahko steno zadnjem lesenega mostu . Našli tretjo črpalko na koncu na desni strani reke bližini neprehodno vrata z redčenjem zgradbo okoli vrat .
27

vožnja z ladjo po reki navzdol in skočiti nalevo, preden sevrtinec požre svojo vožnjo. Thinvrata pred Gremlin je kletko in spustite Gremlina . Potem, ko je odprl vrata , iti skozi to , da bi našliime pirat RIGGER Greene in se pogovorite z njim .
28

Skok na drugih vratih na desni strani reke in tanek vrat , da gredo na hodnik .
29

Beat škropljenje in pometanje in skok prek obogatenih Smasher v sredini sobe .
30

Hop na ladji , saj prihaja iz vrtinca in skok čez nalevo proti izhodu .
Shanghaied
31

Skok na mizo na desni in spet nazaj čez levo.
32

Izogibajte šibka tla in ogenj , nato pa skoči na naslednjo stopnjo .
33

Počakajte Pete swing steklenico na vas in se umaknil nazaj v okno , nato pa pojdite do krova .
34

Spin napad polje ognjemet in skok ob jadra na drogove na levi .
35

Hop na levi cloud, ki jih ognjemet in skok nad v ” Shanghaied ” reel in nazaj dol do izhoda , ki vodi do Skull Island.
Skull Island
36

Skok čez skalne platform na velikem območju z škropi , pometač in Pirate – bot . Boj proti njim ali pobegnil in skok nad do otoka na levi in se povzpeti po stopnicah na desno . Beat pometač in tanek , da kapnik na desni strani , da bi našli prestavo . Spin orodje za odpiranje vrat na sprednjem delu jame. Skoči dol in tanke sidro .
37

Travel čez prednjo orjaškega lobanje poleg polici . Napolnite rezervoar boste našli bodisi barvo ali razredčilo . Polnjenjem z barvo obrne Pirate pošto v ljudeh , medtem ko je polnjenje s tanjšimi odmori-Pirate izdelavo Beetleworx stroja.

38

Premikanje po polici , dokler ne prideš čez tri drogove potopljene v tanjši . Tanke vrhovi jamborov in skok čez njih na otok . Thin kamenje , da bi našli sidro in tanek sidro . Uporabite plavajoče ladje , da se vrnete na glavnem otoku in se povzpeti na ozemljen ladje in skočiti na zadnji polici Skull Island. Pogovorite se s Petom Pan na vrhu Skull Island , kdo si opravil z njegovo osvoboditev Sprite krovu Captain Hook ladjo .
39

skoči dol s police in tankileseni del police . Potisnite navzdol po klančini . Obrni se in skok čez platform tretji otok. Skoči na hrbtu police na vrhu otoka in tanke ven z svetlimi oddelku .
40

Thinsidro za dvig SMEE čoln . Premik na dnu glavnega otoka najti končno črpalko . Napolnite ga z ene barve ali razredčilo . Glavo na SMEE čolnom in barve volan in dopusta za Jolly Roger .
Captain Hook
41

Ostanite na glavnem krovu za boj proti Captain Hook ali šli po stopnicah navzgor , da sprostite Pete Pan je Sprite . Odločite, da Pete Panu njegovo odrešenje , ki ga dajanje v najem , namesto njega boriti Captain Hook . Če želite to narediti , barve ožji stopnišče na levi strani krova in šli po stopnicah navzgor , da barve zaklade in škatle .
42

Paint jadro na jambor več in skok na platformi . Še naprej počela , dokler ne pridete v višjo prestavo . Barvajte orodje, da bi šel še eno raven .
43

Thinneto polna sodov nižje nasprotno platformo . Skok čez naslednjo jambor in tankih dveh tehtanih vrečke , kjer je Hook . Paint velike vreče , pritrjene na vrv za dvig desne platformo .
44

Paint jadra na zadnjem drogu sledi prestavi na platformi . Tanki so se tehtane vreče , če pridejo nazaj in barve prestave Hook stanjša .
45

preko Hop končnemu jambor in jadra nazaj ven . Sprite vas bo dvignil in Pete Pan bodo borili Kljuka za vas.

Dodaj odgovor