Kako ustvariti Xbox Video igre

Xbox 360 je ena majhna peščica igralnih konzol , ki prevladujejo v sodobne videoigre svetu in njihove igre se šteje, nekaj najlepših primerov virtualne zabave kdajkoli proizvedeni . Če želite ustvariti te igre , ekipe strokovnjakov s področja programiranja , zvočni inženiring , grafično oblikovanje in animacijo delo Nonstop For mesecev ( ali več ) za izvedbo vizijo umetniškega direktorja .
To ni nemogoče gradijo svoj Xbox video igre , to je samo zelo težko ; Na srečo , obstajajo programi in skupnosti so izdelani posebej za pomoč you.Things , kar potrebujete
C # Express kompleta jezik Club članstvo v XNA Game Studio Express
XNA okvira
XNA Stvarnika
Prikaži več navodil kupi, Software
1 < p> prenesti in namestiti C # Express razvijalce Kit in XNA Game Studio Express.

Oni so tako zgrajena na industrijski standard C ++ programski jezik , in so le programi, ki so na voljo neindustrijskih civilistov , ki lahko ustvarja Xbox igro .
2 < p> Prenesite in namestite okvir XNA . To vam bo omogočilo , da preizkusite in odpravite vaše igre med procesom ustvarjanja .
3 < p> Testirajte iz obeh programov temeljito , preden se začne proces ustvarjanja igro, še zlasti sposobnost programov , da shranite svoje delo .
Programiranje Game
4 < p> Codefizike motor za vašo igro s programsko opremo C # Express . Fizike motorja narekuje, kako bodo vaši liki obstajajo znotraj vašega virtualnega vesolja in kaj zakoni bodo sledili ; gravity , vztrajnost in vsiostali so do vaše razlage .

Če niste seznanjeni s C ++ programskem jeziku , izšolati na njem temeljito s spletnimi vajah alibolj tradicionalno , kako -to knjigo.

5 < p> Build modele za svoje like in predmete . To so brezbarvne , brezoblične 3D virtualne izrezani vaših junakov in zlikovcev ( in vse druge znake ), ki jih boste kasneje uporabite za zapolnijo svojo igro .

To je tudičas za izgradnjo modelov za žanrsko specifičnih predmetov , kot so pištole za prvo osebo strelec , alimeč svoj ​​tretji osebi akcijski junak se uveljavlja .
6 < p> Texture svoje like in predmete, bodisi z vključeno XNA za strukturo materiala , ali svojo lastno umetnost . Preživite nekaj resnih časa na tem delu , kot so vizualne elemente igre bolj pogosto kot ne naredijo ali pa uničijo reakcijo igralčeve v igro kot celoto .
7 < p> Poživite svoje like in predmete glede na njihovo funkcija v okolju igre.

Razmislitenajbolj realističen pristop k animaciji mogoče za maksimalno believability v vaši igri . Na primer,praznjenje orožje pretresite ,polnjenje štirinožnih živali pogosto znižuje svojo glavo, ko zaradi stavke , inpogled iz človeške oči ponavadi bob in tkanje med hojo .
8 < p> Build različne ravni igre. To vključuje backdrop pokrajino, interaktivne ospredju kulise (kot drevesa, voda , skale , vrata, škatle inpodobno ), in morebitne posledice za okolje , kot so megla , oblaki , dež , sneg in tako naprej .

Znova ,bolj realistično programiranje ,boljšiodziv od vaših igralcev , je verjetno, da bo . Pazi, kako vodo ali drevesne veje premikajo v realnem času , medtem ko jih animirati , da bi dobili najboljši možni učinek.
Estetika , zvoka in finalizacija
9 < p> Ustvarjanje ali imaumetnik ustvarili za vas vizualno umetnost s svojo igro ; vse, kar je vizualno v igri, je treba ga je zasnoval umetnik , tudi vsakega značaja, orožje , vozila, sovražnik , ozadje, ospredje , škatla in sod .

Ko imate umetnost , to velja zaprimerno območij pri načrtovanju , da ustvarite videz v igri .
10 < p> Poiščite ali snemanje zvočnih učinkov za vsak vidik vašega igro , in ne pozabi ničesar. Vsak korakov , zaklepanje vrat , orožje Kubura , sovražnik krik in elektronski bleep mora imeti njen lastni glas , ki ga zate .

Uporabite kakovostne zvočne učinke za vašo igro , saj bodo nizke kakovosti tisti odvrnilo predvajalnika njihove potopitve v vaši igri .
11 < ​​p> Pridružite se klubu v XNA Stvarnika . Boste lahko , da naložite svojo igro na njihovi spletni strani , ki se preskušajo z drugimi člani skupnosti za družabnim in vse utrujaš vprašanj . Občasno so domače igre, kot tvoj odločili, da se pokaže v velikih časovnih igralnih mestih , kot so E3 in Game Informer Magazine.

Dodaj odgovor