Kako narediti Kimono obleko Game

oblačenja – up igre lahko igralci sami postavite v delu lepih oblačil in nakupovanje sprees . Kimono Igra omogoča igralcem , da obleko preprosto lutko v izbor pisane kimone . Kot večina obleka -up igre, kimono igre uporabiti Adobe Flash. Pogosto so igre na voljo na spletnih straneh, namenjenih dress-up ali Flash igre . Kimono igra zahteva nobenega znanja programskega jezika Flashu , ActionScript.Things kar potrebujete
Flash CS3 , CS4 ali CS5
Proste Prikaži več navodil

1

Launch Adobe Flash in ustvarite novo datoteko .
2

Nastavite velikost krtačo za 2 pik in povečate na platno . Narišite ovalno obliko ženske glave . Znotraj glave , pripravi dve – mandljaste oči, majhen nos in usta polkrogu . Na vrhu glave , risanje Updo frizuro . Pod glavo, narišite obris ženskega telesa .
3

Colortelo z ” žlica ” orodje .
4

Pomaknite se do ” Timeline , “in pokazalo trenutno plast. Spremenite ime “Organ ” in pritisnite gumb ” New Layer ” . Ime novega plast ” Kimono 1″ in ga označite .
5

Kliknite na ” Brush ” orodje in kliknite na črnem barvnem Swatch . Narišite kimono čez obris ženske. Trace krivuljo ramenih in razširitev linij v dolge , široke rokave . Trace linijo prsi , do pasu . V pasu , pripravi širok pas , ki se razteza na nasprotni strani telesa . Pas razširi z vrha pasu do vrha bokov . Po pasu , sledenje linijo bokov. Podaljšanje proge v dolgi vrsti te krivulje navzven rahlo . Končajte kimono na nogah.
6

Označite kimono , z uporabo ” Arrow ” orodje . Z desno tipko miške kliknite in izberite ” Kopiraj “. To prihrani oris kimono , ki vam omogoča , da ga izpolnite z več vzorcev.
7

Dodaj vzorec na kimonu , z uporabo ” Brush ” in “Bucket ” orodje.
< Br > 8

Označite kimono . Z desno tipko miške kliknite in izberite ” Pretvori v Symbol “. V ” Symbol ” pop -up oknu besedilnem polju , dodajte ActionScript kodo, ki uporabnikom omogoča, da povlečete kimono :

( tisku)

{

startDrag ( “”) ;

}

on (release )

{

stopDrag ();

}

9

Povlecite kimono na desni ali levi strani platna .
10

Ustvari novo plast in jo poimenujte ” Kimono 2 . ” Prilepite kimono oris, ali narišite kimono z novo obliko. Dodaj vzorec na kimonu , z desno tipko miške kliknite in izberite ” Pretvori v Symbol “. Dodajte kodo ActionScript za kimono in povlecite kimono poleg prve kimono :

na ( tisku)

{

startDrag ( “”) ;
< p }

on (release ) >

{

stopDrag ();

}
11

Ponovite postopek ustvarjanja kimonos in jih pretvori v simbolih .
12

Kliknite na “File” menu in izberite “Shrani kot.” Vnesite ime ” Kimono obleko gor , ” izberite . SWF datoteko tipa in pritisnitegumb »Shrani« .

Dodaj odgovor