Kako ustvariti pripovedne Photography

V svoji knjigi “On Photography, ” je povedala Susan Sontag , ” Fotografije in kotacije se zdi , saj so bili sprejeti , da so koščki realnosti , bolj verodostojna kot razširjenih literarnih pripovedi . ” Medtem ko se fotografija lahko trdili, da je tako veliko razlago realnosti kot literature , saj lahko fotograf okvirji in komponira fotografijo , vendar fotoaparat zajame bistveno duh življenja , kot se je živel . Pripoved fotografija vas vabi , da se radovedni zgodb, ki je pred vami in počasi vas koluti v kot aktivni udeleženec . Navodila

1

primerjajte fotografijo tihožitje sadja ali cvetja z enim sprejeta ljudi na ulici . Dobri primeriSlednje bi bilo karkoli v nedavno odkrita dela Vivian Maier , katerega ulice fotografija je napolnjena s primeri narativne fotografije. Njene fotografije vam pripravijo v vprašati, kaj je dala ta oseba v smeh , kajje v ozadju zgodba o mornarju gledal tri dekleta berejo časopis na stopnicah , ali kajje mudilo ujeti vlak .
2

Poglej na razliki med 19. stoletja , ki izhajajo portret , sprejete v studiu , na primer sliko ameriških pionirjev baliranje sena ali stoji okoli starega motornega vozila . Medtem ko jezastavljena varuško , je zanimivo tudi kot rekordno strel ,zgodba gre dlje od tistega, karvaruško je nosil , njen izraz , ali višino aspidistra . Pionirji , na drugi strani pa so polni zanimive za širšo pripoved slike – priložnostne izrazi in položaji,občutek tovarištva inzgodba vrti okrog dejavnosti:življenje gledati v kontekstu
< . br > 3

iskati zgodb s svojimi slikami . Na primer, ko fotografiranje večerjo goste , pazite na povezavah med ljudmi. Izraziti razpoloženje večerjo namesto da preprosto snemanje . Vera FEYDER , v svojih razstavnih opombah , objavljenih v ” Henri Cartier – Bresson – à propos de Paris , ” opisuje fotograf je spretnost pri zajemanju zbledi v ozadju ” … pesem grobo rdečega vina so že pod vplivom alkohola ali da bi pili naslednjič . ” in gledam ljudi. Traja dolgo strel , da jih postavimo v kontekst , ali prihajajo v desno s široko zaslonko , celo tako širok kot 2,8, in doma, na skupni izraz ali bočni pogled .
4

si vzemite kamera na sprehod in si za majhno sliko v veliko sliko . Zapomni si Cartier – Bresson podobo človeka, skakanje čez poplavljenem območju. Poglej za množice ljudi dobili na avtobusu in vključila destinacijo na sprednji strani. Starejši par držanje za roke v parku . Mogoče je ona drži rože – je to njihova obletnica ? Je pravkar predlagal ? Se spet obiščete njihovo prvo srečanje potekalo po tolikih letih ? Če ste se postavljajo vprašanja , kot si sestavite svojo fotografijo , razlagajo prizor pred vami, tako da je vaša fotografija vabi gledalca, da vprašati ista vprašanja .

Dodaj odgovor