Vzhodna Evropa Otroške igre

Vzhodna Evropa, ali kot je predlagano zgodovinar Alan Palmer , države med Nemčijo in Rusijo , se je njen delež klasičnih otroških iger. Te igre , čeprav je proizvedena v drugi regiji iz Združenih držav , delijo veliko enakimi parametri, kot so igre , ki jih ameriški otroci igrali v času preživel s prijatelji na in izven igrišča . “Cat” iz Litve

Ravno tako kot klasična igra tag s sodobnimi otrok igral to igro iz Litve se začne z izbiro enega igralca , da jeCat . Drugi igralci postanejo miši . Cat počaka, medtem ko so se drugi otroci štej do 10 in pojdite stran od njega . Ko dosežejo 10 Cat dirke na miših in jih poskuša označiti . Prva miška ujela postanenova mačka . Ta proces se nadaljuje tako dolgo, kot vam je všeč , ali dokler otroci so vsi imeli svoje zavoje igranje kat.
” Pijanec ” iz Rusije

igra podobna igra s kartami , ” War “, začeli z obravnavo 36 kartic ( od šestic do asov ), da bi čim več igralcev , kot ti je všeč . Igralci so morali vsi imeti isto količino kartic. Vsi dajo svoje kartice v kupe , obrnjena navzdol . Če želite začeti , vsi igralci kartico na vrhu svojih palubah stranjo navzgor v sredini igralni mizi . Igralec, ki ima najvišjo kartico traja vse karticeigralcev . V tej igri , šestice premagal ase , vendar vsaka druga kartica , razen asov , bije šestice . Če je kateri od igralcev postavil isto obraz kartico , in jenajvišja karta na kup , so morali prekiniti neodločen izid. Igralci odložil drugo kartico iz svojega krova na mizo obrnjena navzgor . Igralec z najvišjo kartico zbira do vseh kart ostalih igralcev in jih dodajte v svojo krova. Igralci , ki izgubijo vse svoje karte – so ” pijanci “, ki porabijo ves svoj ” denar” – se izločijo iz igre . Igralec z največ kart na koncu igre zmaga .
” Shyla ” iz Belorusije

Beloruski Igra se začne z eno osebo, vodjo , sedel v sredini sobe . Preostali igralci tvorijo polkrog za seboj , tako da lahko vidite le hrbet . Predajo enega od igralcevmajhen predmet . Igralec prehaja na enega od igralcev poleg njega . Igralci še naprej mimo predmeta okrog, dokler en igralec pipe voditelja na rami . Vodja mora uganiti, kdo izmed sedečih igralcev je predmet. Če je pravilno uganil ,igralec s predmetom postanenovi vodja . Če je nepravilno ugibati , se obrne okoli inkrog spet prehaja predmet okoli na enak način . Igrati , dokler je imel vsak zavoj počutjevodja.

Dodaj odgovor