Specifikacijami za N64 nadzornika

Nintendo ima zgodovino inovativni igri-play in to je mogoče pripisati domiselnimi igrami družbe in dobro oblikovanih game controllers . Nintendo 64 je prvič izšla leta 1996 in ena izmed glavnih točk govoril na svojem začetku je bil krmilnik N64 je . Peta generacija video igralnih konzol so biliprvi, ki se ponaša predvsem tridimenzionalne igre, tako da je bilupravljavec N64 , s katero bi ta nov način zabave in iger na srečo nagonsko . Oblikujte

Eden najočitnejših specifikacijah krmilnika N64 je njegova oblika . Najbolje opišemo kot ” M ” obliko ,krmilnik ima tri grabi in je zasnovan tako, da potekajo v različnih položajih . Seznanjeni D -Pad se nahaja na skrajnem levem oprijem ; analog krmilnik je postavljenih v osrednjem oprijemu , medtem ko soostali gumbe postavi najbližja desno večini oprijem . Regulator ima tudi gumb sprožilca in razširitveno vrata na zadnji strani za dodatne opreme. Obstajajo tudi “L” in gumbi “r” na vrhu kotih regulatorja.
Gibanje

Igralci bodo seznanjeni s tradicionalno D-pad , ki je sestavljajo štiri smerne tipke ; levo, desno, gor in dol . Vendar pa je bilanalogni joysticknova funkcija, ki je bila izvedena za sprejem nove tri – dimenzionalni igri-play večine Nintendo 64 igre. Analogni joystick omogoča igralcem večjo mobilnost v 3D okoljih . Njena postavitev je tudipomemben dejavnik pri uspehu regulatorja. Igralci lahko bodisi držite krmilnik na levi ali centralne oprijem. Kakorkoli,ročica je na dosegu roke , da boigralna izkušnja udobno .

Akcijske Gumbi

krmilnik N64 značilnosti različnih akcijskih gumbov. “Start ” gumb se nahaja v središču upravljavca, medtem ko so gumbi modre “A” in “B” zelenih dajo na desni večini strani regulatorja. Ti dve gumbi se uporabljajo za opravljanje dejavnosti, kot so skokih , pospeševanju in teče hitro . Obstaja tudigumb “Z” — včasih imenujemo “sprožilca ” — na zadnji strani regulatorja pod razširitvenih vrat . Ta gumb se ti , ker se uporablja kot sprožilec v številnih strelskih iger.
C- Buttons

Novost upravljavca N64 je bila uvedba C – gumbi — štiri krožne rumene gumbe . Ti so postavljeni nad “A” in gumbov “b” in so določeni na podoben način, D-pad . C- gumbi so bili prvotno načrtovani za nadzor v igri kamero “Super Mario 64” , tako da lahkoigralec gledati v smeri , da je potreben , da gredo . Novejše igre, kot so “The Legend of Zelda : Ocarina of Time” razvil z uporabo gumbov , ki omogoča igralcem, da dodelite elemente za njih, da bi bilo enostavno za dostop do njih v okviru igre
< br . > Expansion Port

širitev pristanišča je bila še ena inovacija upravljavca N64 . To je bila prvotno načrtovana za pomnilniško paket , ki je bil uporabljen za shranjevanje iger , koigra kartuš sami niso imeli dovolj vgrajenega pomnilnika . Prav tako prilagaja ” Rumble paket “, ki omogoča zavibrira krmilnika , če je kakšna vrsta trčenja v igri . Ta funkcija dodana k skupni igralske izkušnje in je od takrat postalstandardna značilnost vseh večjih igralne konzole krmilnik.

Dodaj odgovor