Dungeon Dice Monsters Pravila

Dungeon Dice Monsters jenamizna igra , ki temelji na anime in manga serije Yu -Gi- Oh ! . Igra združuje strategijo in cilje šaha z igranja vlog in po svetu Ustvarjanje elementih Dungeons in Dragons. Tako kot šah , DDM jame dva igralca pred seboj potezna bitki za napad na sam kos ; Igra se konča , ko en igralec premaga Monsterdruge Lord . Mehanizacija naprodaj

DDM vključuje vse informacije , potrebne za igro . Igralno ploščo sestavljena iz pravokotnega seriji plošč , ki je 13 ploščice široko in 20 ploščice dolgo . Igralci zgraditi ječo, z dajanjem Tetris -delni oblikovanimi stenami . Petnajst kocke vsebujejo po en simbol na vsaki strani ; ti simboli predstavljajo vršaci . Deset figurice upodabljajo pošasti in ustrezne kartice dal statistiko napad , življenjske in obramba točko teh pošasti . Drugačna figur predstavlja Monster Gospoda . Abakus omogoča igralcem , upoštevajte, število grbi jih trenutno imajo na začetku in po vsaki vrsti in poškodbe števci predstavljajo nobene škode , povzročene na pošasti ali pošast Gospoda .
Setup

Vsak igralec postavlja svojo pošast lorda z ustrezno belo ploščice na svojem koncu sveta . To so edini kosi , ki sedijo na krovu na začetku igre . Igralci začnejo brez grebenov v svoji Abakus vršnim števec. Kocke ostanejo v skupnem bazenu , iz katerega koli igralec lahko pripravi in pošasti vsi začnete desko , kot še noben igralec jih še poklical . Odbor začne brez ječo stene. Igralci naj bi kovanec , roll kocke, ali pa uporabite kakšen drug način ugotoviti, kdo je začel prvi.
Izkazalo

Na začetku vsakega vrsti ,igralec izbere tri od 15 kocke roll in jih vrže . Kombinacije teh simbolov lahko dajejo igralcu možnost, da prikliče pošast napada svojega nasprotnika pošast , premikanje pošast , oddanih čarobni urok, pošast ali pa uporabite svoje posebne sposobnosti ali pastjo nasprotnikovo pošast . Ne glede na grebene kocke prikazati ugotoviti, kaj lahkostori igralec na tem posledično ali poznejših zavojev , saj igralci ne bi bilo treba takoj uporabiti vršaci in lahko snema neuporabljene vršaci na Abakus . Čeigralec pozove pošast , mora ona določi tudi ječo zid za to, da stojijo in se premikajo na vseh področjih.
Progression

cilj DDM je ubiti nasprotnika Monster Gospoda . Koigralec pozove pošast , da lahko vodijo o določitvi stene za to, da se premaknete naprej v smeri sovražnika pošast Gospodu in uporabo Advance vršaci , da se premaknete naprej na ploščice krovu . Vsak igralec lahko uporabite tudi napad greben , da imajo njihovi pošasti napadajo pošasti nasprotnikove ali Monster Gospoda . Nek napad v škodo na pošast , ki temelji na napadu točk napadajo pošasti minus obrambnih točk tožena pošast . Igralci vodijo evidenco o zdravju pošast s poškodbami pultom in nekateri uroki lahko ozdravi pošast .
Ending

Vsak Monster Lord ima tri življenja točk . Pošast mora sedeti vkvadrat , ki mejijo na nasprotnikovo Monster Gospodu , da ga napadejo . Monster Lord nima obrambnih točk, vendar lahko premaknete eno polje naenkrat v katero koli smer, ne da bi zahteval predplačilo vršaci in lahko povzročijo 10 točk škode na pošasti brez uporabe Napad greben . Vsak uspešen napad na nasprotnikovo Monster Gospoda odpravlja eno od njenih življenja točk . Po treh uspešnih napadov ,Monster Gospod umre innasprotni igralec zmaga.

Dodaj odgovor