Motorna Kolesarske igre

Kot jetehnologija za njimi razvil , prav tako pa tudi imajo motocikla dirke igre . Original motocikla igre so v bistvu igre, ki se pomika levo in desno tako, da izkoriščena nekoliko spremenjeno različico stranskih pomikanjem avanturo video igre kodo. Kot je tehnologija omogočila nadaljnje Vilenjak manipulacijo , kasneje 3 -D poligonske modeliranje dirkač in sevedamotocikel video igre se je razvil v realistično igralno izkušnjo . 8- Bit Era -Drsenje Generation

8- bit era videoiger Prevladovala je Nintendo Entertainment System , pri čemerSega Master Systemoddaljeni drugo mesto prodaje na večini trgov . Motocikel dirke igre iz tega obdobja so vse pokaže kolo drsenja po vodoravni ali navpični ravnini , brez Vilenjak luščenje , sajtehnologija dobe ni omogočila poglobljeno dojemanje in kot tak , te igre ne prenašajo pravi občutek hitrost . Blagovnih znamk igre iz obdobja so Nintendo Excitebike in Sega je Enduro Racer
16 – Bit Era – . Prvoosebne perspektive

video igre industrija je napredovala v 16 – bit generacije ob zori zgodnjih 90. letih , so Sega Genesis in Super Nintendo konzol prevladujejo v industriji , s prodajo pa približno enakomerno porazdeljena . 16-bitna tehnologija dovoljeno motocikla igre za napredovanje presega področje preprosto premikanje sprite po zaslonu in v areni Vilenjak luščenja . Sprite luščenje dovoljeno ti motocikla igre za zdaj ponujajo onkraj kolesarjem in prvoosebni pogled , ki omogočajoigralcu, da se počutijo , kot da bi bili dejansko napreduje. Občutek hitrosti, je bila sporočena , tako da sprites portret ozadja predmetov postala večja kotkolesar premakne naprej . Electronic Arts ” Road Rash in Sega Super Hang -On so bili med najbolj opaznih iger dobi
32- Bit Era – . Poligonalna Modeling

32-bitni era videoiger prišel v polnem razcvetu v letu 1995 z uvedbo Sony PlayStation in Sega Saturn in sprostitev Nintendo 64 1996 To je bilageneracija 3D in poligonov , kot grafično močjo teh 32 – . in 64-bitne konzole zdaj lahko v realnem času opravljanja slikah 3 -D , sestavljene iz poligonov . Poudarek preusmerila na prvoosebne perspektive in tečaji , kolesa in kolesarji so začeli biti poligonov več sprites , ki omogoča dodatno poudari globino in hitrost. Electronic Arts ” Road Rash je bil predelan z uporabo te poligonalno tehnologije , medtem igre, kot so Sega je Manx TT Superbike prikaže , kako bi poligonov zares premik dirke žanra naprej
Post 32 – bitni – . Poligon Plemenitenje

z uvedbo Sony PlayStation2, Microsoft Xbox in Sega Dreamcast ob zori letu 2000 ,večkoten gibanje še naprej razvijala . Ti stroji so taka, da več poligonov na sekundo , kar omogoča podrobnejše vozil , kolesarji in okolja ter omogoča višjo okvira tečaja . Sposobnost opravljanja več poligonov na sekundo in kako se je povečala uporabnega dovoljena za igre okvir stopnje premakniti bolj gladko , kot tudi nosilke hitrejši občutek za hitrost, kot prejšnji konzole.

Dodaj odgovor