Awana Igre za otroke

Program Ministrstvo za otroke in najstnike, Awana Club gosti več kot milijon otrok v približno 12.000 cerkva v ZDA in okoli 7.600 mednarodnih programih , glede na spletni strani Awana Club . Sestanki Awana Club vključuje časa za študij v razredu in igre . Awana igre uporabite Awana igre Nadstropje: krog ( tradicionalno 30 metrov v premeru) , razdeljenih na štiri odseke, ki prečkajo diagonalne črte , ki tvorijo ogromen “X” v sredini kroga je . Znotraj kroga , tam jecenter kvadrat s stranico 9- stopala . Vsaka od štirih glavnih diagonalah jedrugačne barve : zelena, modra, rdeča in rumena ; obstaja pet zgoščevalne oznake na vsaki vrstici ( enako odmaknjena od kroga do sredine linije znotraj kroga ) . Sprint Race

Posamezne runner uravna na začetni diagonalno ( barvane črte, ki sega izven igralnega kroga ) . Štiri šprinterji tekmujejo naenkrat za dogodek (en udeleženec za vsak zagon diagonala ). Znotraj igre kroga postavite obarvano ekipo zatič (plastični zatič ali štafetnim ) na vsakem vogalu znotraj igre kvadrat . Oddajte kroga zatič (navaden bowling pin bo delovalo ) , kjer se krog in se začnejo diagonali se sekata . Ko seigra začne sodnik dirko , vsak runner šprintov v isti smeri okoli kroga. Šprinterji , da za tri polne kroge in nato za vstop v krog na njihov zagon diagonale ( poskrbite, da ne nagibajte krog pin ) . Tekači dirka znotraj kroga po tretjem krogu ; Prvi udeleženec napori pin njegove ekipe z rokami zmaga igro . Tekmovalci so diskvalificirani , če napori krožnega zatič med tekmovanjem . Četekač prehaja ali oznake borca ​​pred njimopravil /označil runner je iz dirke ( in se mora ustaviti teče in korak stran od kroga , doklerdirka konča ) .
tri – gamaše Race

Dve tekači line up na vsak začel diagonalnih ( osem udeležencev skupno). Dva tekačev v isti ekipi pasu noge skupaj , da ustvarite ” tri noge ” ( medtem ko se soočajo naprej , osebo, na levi pasovih svojo desno nogo, z levo nogo druge osebe ) . Uporabite lahko velike, gume trakov ali krpo vezi ; prepričajte, da so pasovi so varni pred dirkami . Dodaj obarvano skupinskega zatič na vsakem vogalu znotraj igre kvadrata in čaka na krožni čep na začetni diagonalno sečišča z kroga . Koigra sodnik začne dirke, so tekmovalci teči parih. Dirka traja dva cela krogov okrog igre kroga. Po dveh krogih , se pari obrnejo na njihove prvotne diagonal in vodijo znotraj kroga . Prva ekipa napori ekipa pin zmaga. Če seekipa označili ali opravil , oni diskvalificiran.
Four – Way Tug

Dva tekmovalca na timsko line up na diagonalno črto njunih moštva . En igralec postavlja na 5 -foot hash ; druga postavlja na 8 -foot hash . V sredini kroga , postaviti 7 – foot štirismerno vrv . Vrv bi moral ležati na tleh v skladu z diagonalami (in na sredini s središčem kroga je ) . Postavite beanbag na 17 -foot hash vsake ekipe diagonalno . Vsak igralec zagrabi vrv in začne vleči , koigra Sodnik signalizira začetek . Prva ekipa , da poberem beanbag njihova ekipa (z obeh nasprotnih igralcev držite vrv z vsaj eno roko ), zmaga krog. Igralci ne smejo zaviti ali tie vrv okoli vseh delov njihovih teles . Ostali člani skupine lahko premikate beanbag njihova ekipa bližje dol diagonalno črto , koigra Sodnik je dosodil signal , vsakih 15 sekund v igri . Lahko premaknete beanbag ena noga bližje doldiagonalno , skupaj štirikrat , doklerkrog je mimo.

Dodaj odgovor