Rules of Engagement v wargames

wargames , po besedah ​​Alana Emrich , predavatelj na Art Institute v Kaliforniji , so ” poskuša simulirati preteklih ali prihodnjih dogodkov skozi količinsko in zakoni verjetnosti . ” Tako kot vse druge igre , ki jih potrebujejo pravila, da bi jim pomagali funkcijo kot igro , in v primeru vojne igre , pravila delovanja , kot so premiki enot po terenu , možnosti napada, napada in obrambne sposobnosti , so ključnega pomena za njegov uspeh . Premisleki pri pripravi Wargame pravilnika

wargames imajonabor osnovnih funkcij, od katerih bi se lahko njihovo igro, igro , vključno z zemljevidom območja , odgovarja, da predstavlja enote vsakega igralca je ,skupek pravil , ki določa, kako se vsak enota lahko premikate in vključitev drugih enot in , občasno , grafikon , če seigra ne uporabljate life -točkovni sistem . Primer pravil delovanja v wargames je mogoče vzeti iz šaha — katerem ima vsak kos pravilo , ki določa, kako in kje se lahko premaknete na krovu. Prav tako so nekateri kosi dovoljena le za opravljanje en kos na določen način , kot so figure proti kosov diagonalno nasprotju z njimi.
Map Area

Učinkovita raba zemljevidu lahko povečajo možnosti za udejstvovanje , saj zemljevidi pogosto vsebujejo učinke , ki omogočajo bolj uspešnih in škodljivimi napadi — kot so visoka razlog za napade na dolge razdalje in gozdnih površin, za zaščito. Oblika zemljevida je pomembno za gibanje in napad enote /obrambnega načrtovanja tudi . V bistvu jekarta naj bi predstavljala realen teren , tako, da ne omogoča enot skozi trdih predmetov .
Vrste enot

Števci lahko predstavlja enote različno moč in sposobnost , ali pa imajo podobne značilnosti , vendar uporabljajo sistem priložnost , namesto , kot je verjetnost grafikonu . V vsakem primeru , močne in hitre enote so najbolj uporabne na čelu bitke , vendar se le redko lahko prepuščene same — so bolj učinkoviti , medtem ko zaščiten v vojsko .
Unit gibanje Across Zemljevid

gibanje bliskovit protinapad in napad /možnosti obrambe more biti odvisna od vrste enote je. Kopenske , zračne in morske enote sonajbolj pogosti v vojnih igrah in sledijo realne zakone. Zemeljske in morske enote , na primer, ne more napasti zračnih enot , razen če so specializirani za boj proti takšnim enote . Zračne enote prezreti vsak teren (stik) učinke. Le morske enote so sposobni za navigacijo v globoko vodo .
Armor in strelišče

se enote lahko rahlo ali močno oklepno —nekdanji bi imeli večjo mobilnost kotslednja , prav tako pa bi verjetno imeli manj napad in obrambne sposobnosti. Območje je tudi pomembna — enote, ki se lahko le napad na kratkega dosega pogosto naredi več škode kot enote dolgega dosega , ampak , seveda, morali pluti območje zemljevida , da se napada.

Dodaj odgovor