Axis & Zavezniki sveta Pravila igre

Axis & Zaveznice jesvetovno prevlado svet igre, ki med drugo svetovno vojno . Medtem ko je bolj zapleten, kot tvegano , da se vrti okrog istega osnovnega cilja – gradijo svoje vojsko in prevzeti nadzor nad več in več področjih zemljevidu , dokler ima vaš nasprotnik kam pobegniti . Igralci

Kar pet igrajo Axis & zaveznicam . Vsak izbere eno od velikih sil era -Združene države Amerike ,Velika Britanija, Nemčija , Japonska inSovjetska zveza . Prvi trije so se zaveznice ,zadnji dveosi . Igralec izbere več kot eni državi , če se manj kot pet igranje .
Vojske

vojske sestavljene iz tal , zraka in pomorskih sil . Kopenskih sil so sestavljene iz pehotnih enot, ki jih je preprosto dodate vendar imajo najmanj moči ; protitankovsko orožje letala, ki lahko napadajo samo letenje sovražnikov ; in oklepni diviziji , ki so močni , vendar drag . Mornariške enote vključujejo bojnih ladij , močan , vendar izjemno drage ; podmornice , uporaben samo za Prikradati napadov; letalonosilk , najbolj koristna za izvajanje borci ; in transportne ladje , ki se premikajo svoje vojake . Zračni napadi se lahko izvedejo z borci in bombniki . Gasilci so šibkejši ofenzivno, ampak bolje osredotočila medtem bombniki so veliko močnejši na kaznivo dejanje , vendar nizko na obrambo . Uničijo lahko sovražnikovih industrije, vendar ne morejo vzdržati napadov. Vse enote so postavljeni temelji na nacionalnem referenčnem grafu pakirani z igro .
Vojskovanja

Roll dve kocke za bitk . Rezultat je pod vplivom žaljivo oceno napadalec in branilec oceno oči . Višje ocenjeno zagovorniki kot pehota imajo boljše možnosti proti napadom kot boniteto nižjo tistih, kot bombnikov . Nasprotno , višje ocenjeno napadalci , kot so bojne ladje imajo boljše možnosti kot nižje bonitete tistih, kot borci. Napadalci roll die za začetek . Številka predstavlja možnost uspešnih napadov , odvisno od žaljivo enoto, ki sodeluje . Število mora bitienaka ali nižja od ocene napadalčevo da bi bila uspešna . Na primer ,Oklopnjača ima 4 napad oceno , in čenapadalec zvitki4 ali manj ,napad uspe . Branilec sledi , v upanju, da se brani z valjanjem številko , ki je enaka ali višja od njegove obrambe strank . Če je njegova pehota je pod napadom , je edini način , da ga shranite , je roll 1 , obrambno oceno pehoti je .
Zmaga

zaveznice za zmago , ki jih mora zajeti prestolnice Nemčije in Japonske . Sil osi morajo zajeti dva od treh prestolnic , ki pripadajo zavezniki . Zajemanje prestolnice zahteva zmagi vseh vojsk jih zagovarjajo .

Dodaj odgovor