Kako igrati Bunko

bunco , znan tudi kot bunko , jeigra skupina. Mnogi ljudje imajo bunco noči in ljudi gostiteljicam s hrano in osvežilno pijačo. Drugi imajo bunco klube ali pa tematske večere za prijatelje , da pridejo in igrajo bunco . Igra je relativno enostavno vzpostaviti in play.Things kar potrebujete
tabelah
stoli
Hand Bell
Svinčniki Neomejeno seti kock Neomejeno zbirnike Neomejeno ovojnic Spremeni jezik beležnice Neomejeno Polnjene živali
Proste Prikaži več navodil

1

Nastavitev tri ali več tabel , odvisno od števila igralcev . Seat štiri ljudi na vsaki mizi . Ena tabela jetabela glava in drugi mize so ustrezno oštevilčeni ( tabela dva, tri table , itd.)
2 < p> škatlo z bunco . Boxbunco mora vključevati zvon roke , svinčniki za vsakega igralca , niz treh kock za vsako mizo , zbirnike za vsakega igralca , ovojnice za denar , eno beležnico na mizi , in bunco zajčka ali drugo mehko plišasto žival.

3 < p> Odločite se, koliko iger bo odigranih , večinoma tri do pet. Ima vsak igralec dal določeno vsoto denarja v kuverto denarja . Pet dolarjev na osebo je značilno . Oseba z največ točkami ob koncu večera dobi kuverto denarja.
4

Seat vsi na mizah . Oseba nasproti posameznika je njegov partner .
5 < p> Ringzvonec za mizo glavo za prvo rundo. Obstaja šest krogov v vsaki igri, incilj je, da vsaka ekipa ponovno uvedla več 1s v tem krogu kot druge skupine na mizo pred zvonec . Med rundo ,cilj je, da roll več 2s od druge ekipe , in tako naprej .
6 < p> Rotate igrajo v smeri urinega kazalca . Vsak igralec vrže tri kocke v upanju , da bi dobili okroglo številko ( ex: povratni 1 ) ali ptička , ki je tri enake številke na kocke, ne paokrogla številka . Ptička je vreden pet točk . Bunco je tri enake številke na kocke, ki se ujemajo z okroglo številko, ki je vredna 25 točk . Čeigralec vrže okroglo številko na katero od kock , ona kocke , dokler se ona spet ne roll okroglo številko.
7 < p> Beležite točk . V prvem krogu , če nekdo zvitkih 1, 1 in 3, bi dobil skupaj z dvema točkama. Ko nekdo doseže 25 točk na mizo ,krog je več kot za mizo . Ko nekdo za mizo glavo doseže 25 točk , ona pozvoni na zvonec inkrog je mimo vseh tabel .
8 < p> Premakni poražene ekipe iz tabele glave do najnižje oštevilčen mizo . Poražena ekipe iz drugih tabel, ostanejo v veljavi . Zmagovalne ekipe napredujejo v naslednji najvišje oštevilčeno mizo . Cilj je , da bi sedel za mizo, glavo in še zmagati , tako da ostanejo čim dlje na glavno mizo .
9 < p> Switch partnerji pred začetkom novega okroglih .
10 < p> Uporabite bunco zajčka ali drugo plišasto žival , če jetabela manjka igralca . Še en igralec bo roll za bunco zajčka . Ni nujno, da bo rezultat v plišasto žival .

Dodaj odgovor