Kako priti do Charisma na Mara Pets

V virtualnem svetu Marada v online ” Mara Pets ” igre , ki jih sprejme in nato skrb za in igraj se z enim ali več hišnih ljubljenčkov . Za hišne živali za dokončanje naloge na spletni strani , kot so dobili zaposlitev , morate nenehno vzdrževati in izboljševati svoje statistike , vključno karizme . Lahko samo povečanje vašega ljubljenčka Charisma z naključnim generacije točko Charisma , ko se izvede določene ukrepe na kraju samem , kot so jahanje Murfin Madness toboganu , pri čemer pouk v šoli ali pa z igranjem tveganja z dekapitiranju vila na Giljotino . Navodila
Murfin Madness
1

Kliknite” Razišči ” znak na levi strani zaslona v vaš ” Mara Hišni ljubljenčki ” račun odpreti Marada zemljevid sveta .
2

Izberite ” Slater Park” na ​​zemljevidu tik ob reki v bližini desni strani sredinskem zaslonu, da gredo v Slater Park. Izberite ” Murfin norost ” toboganu , ko prideš v park .
3

Kliknite ” norost Ride Murfin ” gumb za vožnjo toboganu . Strošek je 500MP ( Marapoints ) . Zaslon bo posodobil pokazati, kako vaš ljubljenček storili na vožnjo in ali je prejela nobenih karizmo točk.
Šola
4

kliknite ” Razišči ” na svoj ​​račun in potem izberite ” mesto Marada ,” glavno mesto Marada , na zemljevidu. V mestu , izberite “šola” – .Rdeče stavbe v bližini centra zaslona
5

Pomaknite se navzdol po strani in ocenite število šolske potrebščine , potrebne za svojega ljubljenčka uspešno končana , da dan razredi z visoko stopnjo kot A ali A * . Ko končate , izberite ljubljenčka na dnu zaslona , ki ga želite prejeti izobrazbo. Pregleda ponujenih razredov in cene šolnine , izberite razred in nato pregledala šolske potrebščine , ki so potrebni za razred.
6

Nazaj na Marada svetovnem zemljevidu . Izberite ” Puchala Village ” – med Baspinar gradu in Slater Park. V vasi , izberite ” šolske potrebščine ” Building – .Kabina zgrajena iz svinčnikov
7

Kliknite prvo šolske potrebščine element, ki ga potrebujete, in sledite navodilom na zaslonu, da jo kupi z MP . Postopek ponavljajte, dokler ne boste imeli vseh pripomočkov.
8.

Nazaj na šoli. Kliknite na gumb “Start lekcijo” in nato zapustijo šolo , da razišče Marada . Tečaj traja 360 minut ( 6 ur) . Po tem , ko mine , se vrnete v šolo, da preverite, če vaš ljubljenček prejela karizmo točk.
Giljotina
9

Kliknite na ” Explore ” znak in izberite Baspinar je grad na zgornjem desnem kotu zemljevida . Izberite giljotine levo od gradu .
10

preberite navodila in nato izberite hišnega ljubljenčka , ki ga želite tvegati .
11

kliknite gumb » Uporabi giljotino” . Zaslon bo posodobil , da vam povem , alidekapitiranju Fairy ponaredki uporabo naprave , ki izhajajo iz karizmo točk , nagrado ali nič ; ali, če je obglavil svojega hišnega ljubljenčka .

Dodaj odgovor