Kako Design D & D Avanture

Kako pogosto ste sedel skozi seji Dungeons & Dragons razmišljanje ” Wow , bi lahko naredila boljše plotline od tega? ” No, ne dovolite, da vas karkoli ustavilo . Lahko določijo pot , polno pasti in pošasti in vodi svoje Wayward junake skozi odlično avanturo . Vse, kar potrebujete, je nekaj knjig in vaše imagination.Things kar potrebujete Neomejeno Multiple- Sided Dice Neomejeno Dungeons & Dragons Igralci vodnik
Dungeons & Dragons Dungeon Masters Vodnik
Dungeons & Dragons Monsters Vodnik
laminirane plošče z grafom kvadratov
tabla pisala
Modeli , kovanci, ali kaj drugega, da se uporabljajo kot ogrado
Prikaži več navodil
Kako narediti
D & D Quest
1

Pick ravni za svoje like . Težava vseh izzivov v tem prizadevanju, bo temeljil na tej ravni , kot tudi pošasti gredo za obraz . Gostje na nižji ravni bo imela manj od različnih pošasti , vendar so veliko lažje igrati . Gostje na višji ravni imajo več uroke , več napadov in več pošasti , vendar so veliko težje igrati in voditi. Lahko vidite, kaj se znaki lahko storite na nekaterih ravneh, od igralcev priročnika in kakšni izzivi ležala na preži v Monster priročnika .
2

Naredite glavno Quest zgodbo. To je tisto, kar so znaki poskušajo premagati ali najti . Ti bi lahko iskali zaklad , premagal vojsko , ugotovite, kaj je prevzela Shadowdeep jame . Kakorkoli , to bookvir za iskanje in zlikovcev .
3

Izpolnite iskanje. Poglej v ječo magistrski Vodnik za vrste izzivov, s katerimi dajo svoje like naprej. Poglej v Monster priročnika za pošasti na pravi ravni in jih položite na poti . Prizadevanje mora imeti izzive , tako z igranja vlog in bojev . Morda boste želeli potegnili prvo srečanje na tablo za začetek . To vam bo omogočilo , da se vaš slab fant označevalcev po svoji volji in da igra premika .
4

Naj vaši igralci igrajo . Povej jim, kaj ravni so njihovi znaki . Natisnite znakov listov iz hrbta igralca v Priročniku in uporabo prvih nekaj poglavij zapolniti noter Potem ugotovimo, kako jih uvesti in začeti misijo. Moraš najti vesel medij med možnostjo znakov , da bi svoje odločitve in jih vodijo na poti , da ste namenjeni . Ampakbolj boste nemških mark ( ječo master) ,bolj boste ugotovili , da je medij.
5

Have fun . Kot DM, ste pripovednik , odločevalec in boga , vsaj v svetu, ki ste jih ustvarili . Ne dovolite, da vaše igre get obtičali v pravilih razpravah. Če pride do tega, da bi odločitev in korak naprej. Poskušajte biti dosledni in pošteni, vendar ne pozabite , da če jeigra dovolj ukvarjajo , bodo vaši igralci želijo , da se premaknete naprej, preveč. Ne pozabite , da je ni, ali jeobseg čarobno projektil 60 metrov ali 50, to je tisto, kar zveni, kot pošast, česar postane eden udaril .

Dodaj odgovor