Zgodovina video iger 32 Bit Era

tako imenovana peta generacija igralnih konzol in osebnih računalnikov , poimenovan tako v skladu z generacijami sheme igralniški Press je poimenovanje , ki je spomnil tudi na 32-bitni era. Ta generacija je nedvomno eden izmednajbolj ključno v zgodovini iger na srečo . Vendar pa je bil tudi eden od najkrajših živečih generacij konzol in računalnikov. Ime izhaja iz matične plošče in podatkovnih avtobusov konzole in računalnike , ki so namenjeni za obdelavo 32 bitov informacij naenkrat – domnevno dvojno njihove 16 -bitne predhodniki. Časovni okvir

peta generacija morala slediti eno najbolj konkurenčnih obdobij v igralniško -16 -bit era, ki je videl hudo konkurenco med Sega in Nintendo v konzole in Commodore in Atari na domačih računalnikih . Ta generacija zbledela do leta 1993 , istega leta, 32-bitni era se je začela s sprostitvijo 3DO . Leta 1996 se je končala precej odsekano , koNintendo 64 prispeli .
Znamenitost

peta generacija konzol in računalnikov je znan po številnih pomembnih razlogov. Najprej je zaznamovala uvedba CD-ROM za shranjevanje , zamenjavo tradicionalnih kartuš. Poleg tega ta generacija priča velik premik v industriji – Nintendo bil odsoten od nje , in ne bi spet svojo prevlado na trgu , doklerpozno 2000s z Wii . Nasprotno , Sony debitiral kot igralne družba za velik uspeh s Playstation . Modern 3D iger med pete generacije hitro razvijali , pri čemer je v veliki meri mogoče storiti s starejšo tehnologijo .

To je bila tudizadnja generacija ne- PC domače računalnike , namenjene predvsem okoli iger na srečo , ki deluje kot konzol za vse namene . Ti so kmalu izpodrinili generičnih računalnikov. Tam je bila tudi polemika v tej generaciji – nekatere naprave na trgu ni bila čista 32-bitni , in je imel veliko 16- bitni era še vedno v njih
3DO < . br >

skupno podjetje Panasonic , Sanyo in LG , nato pa znan kot Goldstar , je 3DO je bilaprva konzola kdaj z vgrajenim , out -of -the-box CD predvajalnikom . Igre prispel na zgoščenkah instroj bi lahko igral tudi glasbene in video plošč . Grafika je bila zelo dobra za tiste dni , s polnim VGA zaslon možni . Imel je 2 MB RAM-a , ki je bil prav takoveliko . Vendar pa razvijalci programske opreme ne podpira 3DO zaradi svoje eklektične dediščine in morebitna preveč raznolike ličila. Brez pomembnega knjižnico iger , ta prvi , ki prikazuje v 32-bitni era kmalu umaknili s trga .
Sony Playstation

Verjetnoarhetipski sodobna konzola , prvi vstop Sony v igre na srečo je bilrezultat propadlega projekta so delali z Nintendo. . Razrezana pripeljala doslednjega podjetja , ki ne sodelujejo v peti generaciji , namesto da čaka , da se sprosti Nintendo 64

Sony paydirt udaril s Playstation , ki je od leta debitant v letu 1994 prodana več kot 100 milijonov enot -prvi tolažili , da nikoli dosegli ta mejnik . Playstation je imela tudi vgrajen CD predvajalnik in 32-bitno obdelavo , in se je začelo več velikih franšize , vključno z Resident Evil , Gran Turismo , Twisted Metal in Sifon filtra . Playstation je bil tudi znan po tem veliko bolje v ZDA in Evropi , kot v svojem maternem Japonskem .
Sega Saturn

Sega Saturn jeedina resna konkurenca Sony obrazom v peti generaciji ,era odgovoren za izdelavo igralnih steber svojem katalogu . Sega je začela razvijati Saturna v začetku leta 1990 kotnadaljevanje njihovega uspešnega 16- bitni konzoli , Genesis /Megadrive . Saturn je prispel leta 1994 z očala , podobne tistim iz Playstation – 2 MB RAM, VGA resolucij , CD pogon in okoli 30MHz 32-bitne procesorske moči . Konzola ni bilvelik uspeh za Sega , zaradi česar podjetje pospeši in sprostitev Dreamcast leta 1999 . Imel je nekaj spodobnih prodajanih iger , kot so Virtua Fighter in Virtua Cop serije , in seveda Sonic igre . < Br >
Dodatne konzole

ObaAtari Jaguar inNintendo 64 , ki je izšla leta 1993 in 1996 , oziroma, trdil, da je 64 -bit, ampak veliko jih obravnavajo kot del petega Kljub temu generacije . Atari Jaguar je bilanazadnje konzoladružba doslej , in to ni dobro, kljub temu, da grafično boljša od svojih vrstnikov . Nintendo 64 je bila zgrajena okoli 64- bitnim procesorjem in je imel dvojno RAM treh 32- bitnih naprav . To je splošno ne štejepeta generacija konzole, z mnogimi jo obravnava kot samostojen . N64 je bil neke vrste uspeh s prodanih skoraj 35 milijonov enot in več uspešnih naslovov , vključno z Super Mario 64 in James Bond Zlatu . To je bilazadnja konzola za uporabo kartuš kot shranjevanje . Več drugih konzol pojavil v teh letih , vendar je skoraj nobene razlike – ti vključujejo Amiga CD32 in Neo Geo CD
Računalniki inpomen bitov

Around . ta čas ,starost , namenjenega formatu , medsebojno nezdružljivi domačih računalnikih je prišel h koncu . Vsi ti so bili pridobljeni iz naprav, ki vrti okoli iger na srečo , vendar so še vedno sposobni na drugih področjih – produktivnost, obdelavo besedil , grafike in glasbe. Modeli note vključujejo Commodore Amiga 1200/3000/4000 in Atari ST Falcon . Nobena od teh uspelo , in do leta 1993 je pot do osebne računalnike kot enoten standard za domačim računalnikom . Gaming na računalnikih obrnili proti Windows računalniki začenši z izdajo Windows 95 .

Končalapeta generacija ,navado poudarjanje bitne šteje tudi prenehala . Trženje ni več naredil velik posel , koliko bitov je imelroko -zadnji to jeNintendo 64, z nekaj igralci kdaj razmišlja kasnejših konzol kot 128 ali 256 bitov
< br . >

Dodaj odgovor