Battlefield : Bad Company 2 & DirectX 9 V primerjavi z DirectX 10

” Battlefield : Bad Company 2″ prva oseba, strelec sprosti na PC-ju v letu 2010 , podpira tri oblike DirectX: . DirectX 9, 10 in 11 Vemo, kaj lahko vsaka različica DirectX narediti in kako ” Bad Company 2″ uporablja pa vam lahko pomaga, da odločitev, nad katero različico za uporabo v igri : DirectX 9 ali DirectX 10 ” Battlefield : Bad Company 2″ .

” Battlefield : Bad Company 2″ uporablja lastniške ozebline 1.5 motor, ki ga razvijalec DICE ustvarili. Kaj loči to motor od drugih je, da omogoča polnem obsegu destructibility . Nič nenavadnega ni videti celotne stavbe zmanjšati na zgolj ruševin in pepela med multiplayer tekmo. Frostbite 1.5 prvenstveno podpira DirectX 9 in 10 ; medtem ko je DirectX 11 podpora vključena , je nepopolna in ne v celoti izkoristiti vse, kar DX11 je v ponudbi .
DirectX 9

DirectX jegrafika API , ki jih ustvari Microsoft , ki jo najdemo na skoraj vsakem PC video igre za javnost. V času objave , je trenutno 11 različic DirectX . DirectX 9 , ki je izšla leta 2002, je bil standard , ki se uporablja veliko video igre, 2002-2006 . Tudi potem, ko je bil DirectX 10 sproščena , mnogi razvijalci in zabava ostal z DX9 zaradi svoje stabilnosti in dejstva, da je bilo z Windows XP invelikega števila voznikov.
Jezik DirectX 10 v celoti podpira

DirectX 10 , ki je izšla leta 2006 , je dal razvijalcem še več možnosti s kako narediti grafiko. Večina sprememb je bilo na sence in razsvetljavo; zaradi tega je potrebenbolj zmogljiv računalnik zaženete DX10 igre , v nasprotju z DX 9. Poleg tega DX10 je na voljo samo za operacijski sistem Windows Vista računalnikov in višje. ; igralci, ki uporabljajo operacijski sistem Windows XP , se samodejno obrnil navzdol DirectX 9.0c , kadar koli se uporablja DX10 .
Razlika v DX9 in DX10 v ” Bad Company 2 ”

leta so velike razlike v uporabi DX10 z ” Bad Company 2 ” je, da jeuporaba HBAO , ki temelji Horizon Ambient okluzija, uporabljali v celotni igri . HBAO ustvarja tisto, kar se imenuje” mehkejše sence “; senca , ki je bolj podobna temu, kar bi videli v resničnem življenju . Poleg boljše kakovosti sence , se uporabljajo več sence – DX9 ne značilnost sence na predmete v daljavi, medtem ko DX10 ne. Svetlobni efekti , kot so luči zavrgel z gorilnikom , so tudi bolj realistično , če se uporablja DX10 . Na splošno so razlike kozmetične , ampak DX10 ustvarja bolj realistično , smrtno vzdušje v igri .
Prestavitev iz DX9 na DX10

Ko je prvi zagon ” Bad Company 2 ” Igra samodejno zazna strojne opreme računalnika in dodeli različico DirectX za vas, da uporabite . To lahko spremenite z urejanjem settings.ini sliko v ” Moji dokumenti \\ BFBC2 ” mapa . Ob liniji , ” DxVersion ” ještevilo, ki ustreza vaši nastavitvi DirectX : 9 , 10, 11 ali avto , ki je, če se igra odloči, katera različica DirectX za uporabo . Če želite spremeniti nastavitve za DirectX , preprosto spremenite številko poleg ” DxVersion ” . vnos: 9 DirectX 9 , 10 za DirectX10 in 11 za DirectX 11 Shranite datoteko in izstrelitev ” Bad Company 2″ ; Igra sedaj uporablja DirectX vam nastavitev določeno.

Dodaj odgovor