64 Bit Vs . 32 Bit Gamers

Med peto generacijo igralne konzole domov konzol v poznih 1990-ih , sta bili dve miselne šole : format in prostora za shranjevanje v primerjavi grafike in obremenitve krat . Sistemi, v tem času je bilo 32 ali 64 bitni sistem . To se nanaša na grafični moči tehnologij, ki se skrivajo za igre, sIdeja jevišjaŠtevilo bit,boljša grafika . Šesta generacija ( 128 bit) je izšla leta 1998 . Glavna kandidata

Medtem ko je bilo še nekaj video igralnih konzol okoli tega 32 in 64 bit era, je najbolj upadla zgodaj zaradi pomanjkanja podpore z izjemo tri podjetja . To je pomenilo uvedbo Sonyjevo v igralniški industriji , hkrati Nintendo in Sega nadaljeval s svojimi prihodnjih sistemov. To so bili glavni trije kandidata v peti generaciji konzole vojno v Združenih državah Amerike. Kupi, bitne sisteme 32

peta generacija domov igralnih sistemov je imelo dva glavna 32 bit kandidata ; Sega in Sony . Sega izdal svojo najnovejšo konzolo z Sega Saturn in to je pomenil tudi uvedbo Sony Playstation . Oba sistema so bili objavljeni leta 1994 in se uporablja format , ki temelji na CD . Glavna prednost s formatom CD- je , da bi lahko imajoveliko več informacij in igralnih razvijalci so imeli veliko več prostora, da vključujejo stvari , kot so video cut -scenes , simfonične glasbe in dialog v svojih igrah .

sistema za 64 bit

peta generacija res imela , ampak en pravi bojevnik z 64 bitne tehnologije. Medtem ko je Sony in Sega osredotočila prizadevanja na novem CD-ja na osnovi tehnologije , Nintendo potekala močna v obliki vložka , da jedružba izpolnila uspeh z njihovih prejšnjih konzol.

Nintendo 64 je izšla leta 1996 v Združenih državah Amerike. Odločitev , da se držijo z obliko kartuše je temeljila le na dejstvu, da jeformat CD za igre na srečo še vedno relativno nov in je imel ogromno časa nakladanja za svoje igre. Vložki so bili seznanjeni oblikovanje za družbo Nintendo in je imel skoraj nobenih obremenitve krat .
Podobnosti

Oba 32 bitne in 64- bitne konzole imel poudarek na novih tehnologijah , ki niso bili videli v igrah do takrat . Velika pozornost je bila namenjena v izdelavo igre imajo 3D okoljih. Do takrat je bilpoudarek na linearnih platforma igre , za večino del . Biti sposoben za raziskovanje okolja v vse smeri je bil revolucionaren v času . Številni znani naslovi prejela 3D ” facelifts , ” pri čemer znake, uvedene na prejšnjih igralnih konzol in jim 3D zdravljenje.
Zmagovalec

Čepravpravi zmagovalec vojne to se je zgodilo med konzolami pete generacije je mogoče razpravljati med igralci vedno, je biljasen zmagovalec v smislu podpore , prihodki zaslužili in formati , ki so bili sprejeti. 32-bitno diski zmagal z veliko podporo navijačev in razvijalce podobno , kar dokazuje, da samo grafika ni bilo dovolj za izvedbo uspehu sistema. Nintendo poslušali množice , in s svojim sistemom slediti , sledile s tehnologijo diska.

Dodaj odgovor