Kaj jeRumble Pack za Nintindo 64

?Nintendo 64 igralna konzola je izšla leta 1996 in je bilzadnji , ki temelji kartuše s stroji družbe. To je bilaneposredna predhodnica GameCube konzole , ki je izšla leta 2001.Nintendo 64, znan tudi kot N64 , je prišel z ergonomsko oblikovanim krmilnik za igre , ki so podprli Rumble Pack dodatno opremo, ki je bil zasnovan , da zagotovi fizično občutek , ki dopolnjuje zaslonu akcija video igre. Zdaj postavka za zbiralce ,N64 je bila družba v prvi 64 -bitni , 3- D igralne konzole in utrl pot za Wii konzolo . Rumble Pack

Nintendo 64 Rumble Pack pribor svečke v zadnji strani regulatorja igri in seprvič v zgodovini domači video igre krmilnik pripomoček za zagotavljanje video- , povezane z igro fizične povratne informacije. Temeljijo na zaslonu tožbe ,Rumble Pack proizvaja različne stopnje vibracij , izboljšanje izkušnje igralca .
Evolution

Z razvojem GameCube konzole , Nintendo hranijo rumble funkcijo paket , vendar ga zgradili v krmilnik GameCube je . Ta poteza preprečiti zabava potrebovale za nakup funkcijo kot dodatek , ko pa pik ali izbruhnila , je bilo potrebnopovsem nov krmilnik , da bi dobili napravo spet ropotanje . Ko se sprosti Wii igralne konzole v letu 2006 , Nintendo revolucionarno pot igralci interakcijo z video igrami z oblikovanjem krmilnik , ki temelji na gibanja , ki ima tudi osnovne elemente tehnologije Rumble Pack .
specifikacije

Nintendo 64 igralna konzola je prišel z 4 MB RAM, nadgradljiv na 36MB , in prikaže več kot 16 milijonov barv pri 640 x 480 slikovnih pik resolucije . Konzole na 94 MHz 64 -bitni RISC R4300i glavni procesor deluje s pomočjo 64 podatkovnih poti in je bila dopolnjena s sekundarnim 63 MHz 64- bitni RISC koprocesorja da nadzorovano grafike enote . Sčasoma so Nintendo Rumble Packs prodaja v paketih, ki so vključeni pomnilniško kartico , ki je zagotovila stroj z razširjenim pomnilnikom prek povezave ropotanje škatlice .
N64 Zgodovina

prvotno znan kot ” Project Reality “, Nintendo in njen partner , Silicon Graphics , začel delati na Nintendo 64 konzoli leta 1993. Kot 64- bitni sistem , jeN64 naj bi outsell in prekašajo svoje konkurente , ki so bile proizvajajo le 32 -bitne sisteme na čas . Do leta 1994 je bil delovni naslov konzole spremenila v Ultra 64 in Nintendo je napovedal , da bi se z uporabo 100 – megabitne kartuš za svoje igre , namesto zgoščenk , ki so njegovi konkurenti že začeli uporabljati . Nintendo zagovarjal to potezo je poudaril, da igre , ki temeljijo CD – potreben daljši čas nalaganja kot kartuše , ki temelji na igrah , in da so bili CD-ji manj praktična. Mnogi razvijalci programske opreme odvrnil od projekta , pri čemer Nintendo kot edini licence za svoje N64 iger . Sprostitev konzoli leta 1996 , njegovo ime spremenili v sedanjem imenovanja in na koncu prodal več kot 30 milijonov enot po vsem svetu .

Dodaj odgovor