Kako narediti Zgodovina igre

Izdelava lastne zgodovine igre jeodličen način za kritje pouk zgodovine na zabaven in informativen način pregleda za preskuse ali zamenjati noneducational igre v razredu . Ki jih ustvarja svojo zgodovino igre , lahko izberete temo ali teme želite vključiti in imeti popoln nadzor nad zasnovo game.Things kar potrebujete
Lepenka
barven krep papirja
Lepilo
Tape
Škarje Neomejeno indeksne kartice Neomejeno knjigo zgodovine in zgodovinskih dejstev jezik Scrapbook potrebščine
stalnih označevalcev Neomejeno Game kosov
One šest -stransko umrejo
Proste Pokaži več navodila

1 < p> Sestavite dejstva zgodovine , ki jih želite , da bi del svoje igre . Dobite jih na spletu ali iz zgodovinske knjige . Uporabite iskalnik interneta za dvojnim ali trojnim preveriti vsa dejstva , preden se jih vključi v igro. Vi ne želite , da se napačne informacije v svojo igro in morda naučiti igralcem okvarjene dejstev .
2 < p> Odločite se za obliko vaše zgodovine igre. Razmislite , ali želite z vprašanji in odgovori, ki je igra všeč spominskih kartic , ali igra, ki vključuje uporabo igralni plošči sami , ali igralni plošči in kartice . Pri tej vaji bomo Predvidevam, da ste se tako igro , ki uporablja takodružabne in vprašanji in odgovori, ki kartic.
3 < p> Napišite svoja vprašanja in spremljajoče odgovore na eni strani indeksa kartico . Barvo ali okrasite prazno stran kartic z oznakami ali voščenkami . Uporabite beležko šablon , da napišete ime vaše igre na vsaki kartici , ali pa priložiti , povezanih z zgodovino beležko okraskov na vsaki kartici z lepilom ali lepilnim trakom.
4

Okrasite kartonske kos , ki bo služil kot vaš igralni plošči . Da pot ali labirint iz ene strani plošče na drugo. Oddelekpot off v blokih dovolj velike za nekaj kosov igro , da se prilega notranjosti . Pustite prazno , da igra poti , tako da lahko zlahka ugotovimo , medtem ko igrajo .
5 < p> Igrajte igro z začetkom na začetno mesto na krovu . Roll die in imajo en igralec prebral vprašanje za vas. Če ste pravilno odgovorili , da premaknete višino prostorov, ki jih lutka matrice določi. Na tej točki , bo drugi igralec sprejme svoj ​​zavoj voznega kocko in odzivniku . Zmagovalec boprva oseba, da ga bo do konca poti igralni plošči .

Dodaj odgovor