Horse – opoly Pravila

Horse – opoly je podobno kot monopol v splošnih pravil in strategije. Medtem ko so lastnosti niso več znanih ulicah po vsej državi, temveč konj pasme ,vzorec teh lastnosti je zelo podobno . Višjo ceno pasma konj je dražji , kot je slabše kakovosti , kar ima za posledico večjo najemnino od drugih igralcev. Ta igra jetreba imeti za ljubitelje konj in bo prinesel družinski ure in ure zabave . Kosov

Tradicionalni kositrni igre žetoni so se spin proti zahodni strani , z uvedbo boot, sedlo , konjske muhe , podkve , vrečo ovsa in konjska prikolica . Hiše so bile zamenjane z balami slame in hoteli so zdaj veliki rdeči skedenj . Ti kosi , skupaj z različnimi konji čez krov in spremembo prsih in Chance Skupnosti Horse Sense and Horse igrati, postaviti temelje za – boot rušijo pravočasno .
Setup

Horse – opoly se začne z vpisom bankirja in realtor . Bankir bo zadolžen za denar izplačal in vplačane v banko , medtem ko borealtor izplačati lastnosti, kadar je kupljena kot tudi balami slame in hlevih . Igralci izberejo svoj žeton in jih postavite v središču sveta. Bankir nato izplača 1.630 $ za vsakega igralca , v naslednjih zneskov : 2 – $ 500, 3 – 100 $ 3 – $ 50, 5 – 20 $ 5 – $ 10, 5 – $ 5 do 5 – $ 1 dolar menice vsak . Horse Sense and play kartice Horse se premešajo posamično in se dajejo na igralni plošči v svojih mestih . Premoženja kartice so dani v redu in dane z realtor .
Igra

Vsak igralec vrže eno kocko za določitev vrstnega reda zavojih. Igralec z najvišjo roll kokile bo najprej , nato pasprevod še najnižjo številko . En igralec vrže kocko in premika svojo žeton iz središča krovu GIDDYUP , prej Pojdi , štetje ta prostor kot eden in napreduje preostanek prostorov , prikazanih na kocke . To je še za vsakega igralca , da bi , kot se igra nadaljuje .

Poslovanja Nepremičnine Horse

Igralci lahko kupijo konja nepremičnine , če je unowned z drugim igralcem , ko so pristati na tega konja . Igralec plača bankiznesek, naveden na krovu , inrealtor bo izplačal kartico lastnine na predvajalnik. Čeigralec, ki je pristal na nepremičnine ne odloči za nakup konja , lahko drugi igralci potegujejo , da jo kupi . Najvišji ponudnik prejme kartico nepremičnine , potem ko je bila plačana bankir zneska njene ponudbe.
Ko jeniz lastnosti kupili , kar pomeni vse lastnosti, v eni barvi kategoriji lahkoigralec kupi bal slame, za tiste konja lastnosti . Cena bale slame je navedena na listini . Lastnosti mora biti enakomerno pozidano. Ko so štiri bale slame v veljavi vse barve konjskih lastnosti , lahkoigralec odloči, da bo trgovanje tiste slamnatih bal za hlev , plus plačati dodatno pristojbino v banko .
Najemnine in druge ovire

Če igralec pristane na nepremičnine v lasti drugega igralca , mora plačati najemnino , ki je natisnjen na tega konja je listino kartico. Lastnosti zgrajene na z balami slame ali hlevih imajo večjo najemnino pristojbino , ki mora biti plačan lastniku .
Horse Sense and Horse Igraj imajo štiri mesta na krovu . Koigralec pristane na enem od teh prostorov , moraigralec sprejme kartico z vrha ustreznega kupa , prebral in sledijo smeri . Naj biigralec morali plačati pristojbino za storitev , ki je ta denar postavi v sredini plošče .
Trailer jenov zapor v Horse – olopy . Igralci se lahko tukaj pošlje z valjanjem podvoji trikrat , pristanek na ” Pojdi na priklopnik” prostora ali z vodstvom Horse Sense ali Horse Predvajaj kartico. Bi se sprostile iz priklopnega vozila , moraigralec roll dvojicah na njeni drugi strani ali , na tretjem poskusu , plačati $ 100 do sredine plošče in premikanje število mest , prikazanih na valjanih kocke.
Pašnik je nadomestil brezplačno parkiranje . Ko igralci pristali na planini , se dodeli denar , ki je v središču sveta.
Game Zaključek

Če igralci dolgujem najem ali drugi dolgovi ne morejo plačati , da lahko hipoteko nobenih lastnosti , ki jih imajo ali jih prodati na druge igralce . Če je bilkonj nepremičnine razvit z balami slame ali skednjih , tistih, ki morajo biti prodan nazaj v banko najprej po polovični ceni, plačani za njih. Medtem ko jenepremičnina obremenjena s hipoteko , jekartica last prevrnil , pri zadnji up, in najemnina se ne zbirajo teh lastnosti . Naj biigralec nima dovolj sredstev za hipoteko , mora vstopiti v stečaj in zapustil igro . Igra se nadaljuje , dokler ne preostane samo en igralec .
Fast Igraj

Za hitrejšo različico Horse – opoly , izplačal štiri lastnine kartic za vsakega igralca ob začetku igre in krajenourni rok za igro . Igra se nadaljuje običajno za znesek času. Igralec z največ premoženja na koncu eno uro , jezmagovalec .

Dodaj odgovor