Kako narediti D & D akcije Zabava

Dungeons in Dragons , znan tudi kot D & D , jefantasy igra vlog , ki naj bi bilo zabavno . To je tudi pomenilo, da bosodelovanje podvig. Obamojster ječo in igralci nosijo del odgovornosti za tako igro zabavno in zanimivo vodenje . Če je vaša akcija začela počutiti kot grind namesto igre , obstajajo stvari, ki ječo mojstre in udeležencem lahko narediš, tako v igri in izven njega , izpopolnite izkušnjo in se prepričajte, vsakdo ima dober čas . Navodila
Za DMS
1

Preživite uro ali dve poskušal ugotoviti, kaj se igralci bodo naleteli na naslednjo sejo , vključno z morebitnimi preizkusov praktične usposobljenosti in se bori proti . Vemo, kaj želite, da zajema vsako sejo boigra teče gladko in obdržati tempo gor.
2

Uporaba rekvizitov . Ne samo povedati igralce , da so našli beležko, ki razkriva skrivno geslo . Napišite ven in ga predati njimi, ko so ga našli. Če jih potrebujejo za dekodiranje nekaj , jo napišite ven in jim dal ključ , tako da lahko delamo sami . Props dodati element potopitve v igri , ki omogoča lažje ostati v značaju in osredotočen .
3

Dodaj humor . Ječe in zmaji ni nujno, da bo smrtno resna vesčas . Tudi utrjene pustolovci uživajo dober hihitati zdaj in potem. Razmislite o dodajanju Kicoški brez igralca značaj (NPC) , neumno iskanje ali nekaj šale značaja za posvetlitev razpoloženje .
4

Bodite prilagodljivi . Ni važno, kaj je bilo načrtovano, znaki bodo našli način , da ga zaobiti . Ko gredo off tirih, ne poskušajte siliti nazaj v svojo parcelo . Poskusi, da roll s tem, kar so ti dali , prilagaja svojo zgodbo , da se prilega svoja dejanja . Če jih ubil svojega glavnega negativca , preden ste namenjeni , na primer, ne goljufaj zvitke , da bi bilo nemogoče. Ga nadomestiti z temeljna , ki je napredoval ,relativna za maščevanje , ali Cabal z čarovniki , ki želijo zapolniti praznino moči njegov prezgodnji smrti tekme.
5

Nastavite razpoloženje. Uporabite glasbo , osvetljavo ali zvočne učinke posredovati pravilne ambient . Če sestanje naj bi bilo strašljivo , zatemnite in dal na neki eery glasbo ali zvočne učinke , da se igralci v pravilno miselnosti . Movie soundtracks v ustreznem žanra , so idealni za to .
6

Ugotovite, kakšne vrste divjadi vaši igralci so se zanimali tudi če so vaši igralci iščejo dober boj , ne dajejo jim serija NPC govoriti. Če bi raje igranje vlog , jih ne udaril z val po val kobolds . Če bi raje izziv , da jim eno. Če ne želite smrt znak , da jemožnost , ne dovolite, da umre . Kaj vaši igralci so zainteresirani lahko spremenite iz seje na sejo ali celo iz ure v uro. Če so igralci očitno razvajanje za boj , poskušali delati eno v , tudi če je to samonaključno srečanje . Če zastokal , ko pokličete za pobudo roll , daboj lažje in premakniti na naslednjo igranja vlog srečanja .
7

Bodite hobi resno. Vlog jehobi , ki lahko koristi od študij in razumevanje . Poslušajte , igranje vlog, podcasti , preberite igra vlog blogov. Ali kupiti knjigo , ki obravnava avanturistične ideje, nasvete za ravnanje s problematičnimi igralci , in načine, kako biti prilagodljivi
8

Boditedel ekipe – . D & D nikonkurenčno igro . To ni mišljeno, da bopreizkus znanja med igralci in mojstra ječo . Vaš cilj , kot mojster ječo , bi morala biti zagotoviti,zgodba je dobra in da se igralci imajo dober čas . To ni , da jih poraz v boju, ki jih prelisičiti z uganke ali jim preprečili uspeh .
Za igralce
9

nalagal. Določen buy-in od igralcev , ki so potrebni za vsakogar, da imajo dober čas . Poskusi , da ostanejo v značaju , ko je v igranje vlog srečanja.
10

Bodite pozorni . Ne igrajo igre, medtem ko ste na vašem telefonu , nadaljujte stranskih pogovorov ali pošiljanje besedilnih sporočil , medtem koje igra v seji . To moti ostale igralce in odmori razpoloženje .
11

radodaren igralec . Ne monopolizirati ječo magistrsko časa in pozornosti . Daj drugim igralcem priložnost, da zasije . Poskusi , da se vključijo drugi igralec znake z uporabo pri – lik Šala ko jestranka med srečanji .

12

Bodite parceli kljuko . V igro vlog , igralci lahko karkoli hočejo, ampak to ne pomeni, da bi morale. Če je kapitan ječo jasno dal parceli kljuko , ne izogne ​​pa samo zato, ker lahko. Aktivno izogibanje zgodbo bo le onemogočilo mojster ječo in druge akterje . To ne pomeni, da ne more odstopiti od načrtovanega avanturo , če pa jeskupina naj bi rešil princesko , ne predlagam nekaj drugega.
13

Bodite ustvarjalni . Namesto, da govori ječo gospodarja , ki ga želite zadeti škrata s svojim kladivom , opisati, kako se zamaha , kjer ste, katerih cilj in kaj govoriš , kot si to naredil . Če ste poskušali sladko – pogovora brez predvajalnika značaja v vam daje popust , recita ječo , kaj si rekel , da NPC , namesto da mu pove , da želite roll diplomacijo.

Dodaj odgovor