Kako narediti Enemy v UDK

Unreal Development Kit ( UDK ) jeorodje, ki vam omogoča ustvarjanje iger in 3D vizualizacije . Uporabniki lahko ustvarite predmete , igralne karte in mods , fizika kontrolne igri svetu in ustvarjanje sovražnika bote , da se bodo borili proti igralcem . Ustvarjanje sovražnika bot vam bo omogočilo , da test vozila, orožje in fizikalne lastnosti zemljevid brez človeških testerjev. Lahko ustvarite in postavite sovražnik v UDK uporabo razvojnih orodij , medtem ko igranje na zemljevidu . Navodila

1

Load UDK in ustvariti zemljevid ali naložite obstoječe.
2

Dodajte zemljevid funkcije, kot so vozila, teren in orožja . Z desno tipko miške kliknite na zemljevid , kliknite ” Path “, izberite ” PathNode ” in jo postavite nekam na zemljevidu.
3

desno tipko miške kliknite PathNode na zemljevidu , da odprete UnrealKimest . Desni klik na zaslonu in kliknite ” Nov ukrep , ” izberite ” igralec” in izberite “igralec Factory. ” To vam bo dala škatlo za dajanje dol na zaslonu v UnrealKimest .
4

desno tipko miške kliknite na zaslonu , kliknite ” Nov dogodek “, izberite “Raven Startup ” in jo položite navzdol po zaslonu . Spet desno tipko miške kliknite na zaslon , izberite “New Object Var Uporaba PathNode ” in jo postavite na zaslonu .
5

Priključite “Raven Startup « sliko na ” Actor Factory ” škatla s klikom na to in s klikom na ” Spawn igralec” zarezo na škatli. Priključite ” New Object Var Uporaba PathNode ” sliko na ” Actor Factory ” polje na zarezo , ki pravi ” Spawn točko. ”
6

Kliknite polje »Nosilec Factory « in odprla možnosti za njo . Izberite ” UTActor Factory AI ” iz spustnem meniju pod možnostjo ” Factory. ”
7

pomaknite navzdol možnosti , izberite ” UTbot ” iz spustnega menija za opcijo ” nadzornika Class “in potrdite polja za” deathmatch AI “in ” Privzeta popis ” .
8

Pomaknite se seznam z možnostmi , kliknite spustni meni za ” Pawn razreda “, izberite uporabiti ” UT kmet “in vhodime za sovražnika na področju ” Spawn ime . ”
9

Close” Actor Factory “in UnrealKimest . Z desno tipko miške kliknite na zemljevidu , izberite “Play raven” in izberite možnost “Play From Here “. To bo obremenitev svoj ​​zemljevid test vaš sovražnik bot , ki naj bi se drstil na PathNode ga postavite na zemljevidu v 2. koraku.

Dodaj odgovor