Kako narediti več možnimi Igre

je” izberete svojo lastno avanturo ” Slog knjigenajpogostejša manifestacija več možnimi iger. Igralec sledi ena od več pripovedne niti . Natančna pot, ki jih bo skozi zgodbo je odvisna od odločitev, ki jih dajo . Te vrste iger se lahko izvede le za uživanje ali se jih lahko izdelani za izobraževalne namene . To je mogoče storiti z vključitvijo matematiko , reševanje problemov ali splošnih vprašanj znanja in izzivi v story.Things boste potrebovali
velik list papirja
Pen
računalnika
Printer
Page vezivo

Prikaži več navodil

1

Razviti nastavitev , teme in znak za svojo zgodbo . Da bi ustvarili pripoved , igralec , ki ima vlogo glavnega junaka , treba soočiti z neke vrste stisko . To je lahko karkoli, od ugrabili pirati , da so izgubljeni v vesolju.
2

Odločite se na začetku in na koncu za svojo zgodbo . Morda boste želeli ponuditi več možnih koncev , ali lahko nastavite eno posebno zaključil kot končni cilj. Razmišljati o izzivihigralec bo moral premagati, da pridete do konca .
3

Napišite otvoritveni prizor vašega multiple choice igre na računalniku . Dokončati sceno s predstavitvijo predvajalnik z možnostjo izbire in različne možnosti , kako želi nadaljevati .
4

Nariši polje na dnu lista papirja . Napišite veliko skrajšano različico otvoritvene scene . Narišite panoge , ki prihajajo od škatle. Vsaka veja predstavlja eno od odločitevigralec lahko naredili. Narišite okvir na koncu vsake veje .
5

Napišite prizore , ki sledijo izbira v uvodnem prizoru . Napišite sceno na računalniku in dal skrajšano v ustreznem polju . Na koncu vsak prizor z drugo izbiro , ki vodi na izbor novih prizorov. Nadaljuj na ta način .
6

Prinesi teme, zgodbe spet skupaj v rednih časovnih presledkih . Niste poskuša ponuditi nekaj popolnoma ločenih zgodb za igralca , temveč ste jim ponujajo različne načine , da bi dobili iz ene točke v zgodbi do naslednjega.
7

Vključi nekaj dogodkov , ki vplivajo na to, kako izkupička igralca kasneje v igri . Na primer , boste morda morali sceno že na začetku , kjer lahkoigralec izbere med pomočjo v stiski trgovec pobegniti od banditov ali krajo svojo robo , medtem ko je bil raztresen . Kasneje v igrilahko igralec naleteli trgovca znova. Zgodba nit morala usmeriti igralec iti v neko sceno , če je pomagal trgovec in drugo če ga oropali.
8

Štetje vse škatle in jih oštevilčil od ena do končnega števila . Prvi prizor morajo biti oštevilčene eno , ampak po tem jim ne dajte te številke zaporedoma; jih pomešajo med kadri . Ob koncu vsakega prizora , ko jeigralec bi svojo odločitev , da mu številko scene , da vsaka izbira ustreza .
9

Natisni prizore v zaporedju. Zberite strani v knjigi in jih vežejo .

Dodaj odgovor