Kajšahovske figure storiti ?

Chess lahko najstarejše ohranjeno igro vojne in strategijo. Vsak igralec je opremljen z 16 kosov , od tega osem so ” kmetje “, ki imajo omejeno gibljivost in moč. Preostanek sledijo modelov , razvitih v Evropi , po križarskih vojn : Obstajata dve grajski stolp , dva viteza na konju in dva škofje poleg kralja in kraljico. Njihovi gibi so radovedni in vpliv igra precej igrati. Šahovski svet

šah in dama delijo isto igralno desko, osem kvadratov širok in osem kvadratov globoke , v različnih barvah . Kosi so ustanovljene na nasprotnih straneh čolna , na dveh vrstah kvadratov najbližji robovi sveta so . V različnih barvah kvadratov imajo malo vpliva na posamezne kose.
Pawns

šaha , kosi predstavljajo ” topovska hrana “, grobo dela, skupno vojaka branijo grad , nižje plemstvo , duhovščino in šahovnici je avtorski honorar , kralja in kraljico. Skupno vojak je dovoljen samo , da se premaknete naravnost, eno polje naenkrat, z nekaterimi izjemami .

V uvodnem poti za vsako stran , lahko vsak nasprotnik premakne enega kmeta dva kvadratka naravnost. To je kmet največji preskok , običajno sprejeti za zagotovitev štirih kvadratov v središču sveta.

Kot je šahvojna igra , z namenom , da se zajame kosov nasprotni strani . Kmet ima dve posebne poteze , s katerimi bi odpravili kontrastni kos :premikov en kvadratni naprej in eno kvadratni do strani , na kvadratu nasprotnik zasedeno , izpodriva nasprotnikalutka v zadnjem času se soočajo diagonalno , vogale njihovih kvadratov ganljivo.

druga poteza za odpravo nasprotno kmeta je, da se na četrti čin na krovu , kodiagonalno nasprotna kmeta odkloni , da zajame kmeta na četrtem položaju. V tistem času,lutka na četrtem rang premakne naprej za eno mesto in na stransko enem prostoru , neposredno za sovražnika kmeta in jih odpravili .

Knights in Rooks

vitezi začeli svoje potovanje po šahovnici na drugem trgu od roba plošče , neposredno za ščite . Vitezi premakniti za dve polji naprej in en ob strani , ali en kvadratni naprej in dva ob strani .

Na vogalih plošče, na rooks ali gradov , straži . Rooks lahko premaknete poljubno število kvadratov naprej, nazaj ali na obeh straneh , vendar nikoli ne sme premakniti diagonalno.
Škofje

Ker barve na krovu začetek svetlo kvadrat v levem kotu prvega ranga uprave , škofje , na tretjem trgu od vsakega vogala , so na nasprotni – barvnih kvadratov , tako da igralec z belo in črno škof škof , ki potujejo samo v diagonali linije in le na barvo , na kateri so bile prvotno nameščene .

kralj in kraljica

Ko je kralj pade ,igra je končana . To se lahko premika v vse smeri , ampak samo eno mesto v času, v večini primerov . Jepoteza znan kot rokada , ki zahteva, da niti kralj niti trdnjava že preselila . Kralj premakne dveh prostorov za njegove pravice ali tri prostore za njegovo levo stati zraven trdnjavo . Trdnjava nato razmahne okoli kralja stati na njegovi drugi strani.

Kraljica lahko premaknete poljubno število kvadratov , v katero koli smer . To ji dajenajmočnejša sila na krovu , potencialno .

Dodaj odgovor