Kako narediti igralec model za Gary Mod

” Gary Mod ” jesandbox -style video igra, ki omogoča igralcem , da ustvarijo svetove in modele in jih medsebojno pomočjo Vir fizike motorja. Takšna ustvarjalnost je pritegnil veliko novih igralcev , vendar začetniki imajo pogosto težave s tehničnimi vidiki ustvarjanja modela. Po pravih korakov , lahko igralci ustvarijo model koli podobo jim je všeč in očitno to podobo v igri world.Things boste potrebovali
Milkshape 3D Programska oprema VTFEdit Programska oprema GUIStuidos Programska oprema
Pokaži več navodil

1

Open ” Gary Mod ” mapo . Odprite mapo Modeli , nato ustvarite novo mapo in jo poimenujte kar ti je všeč . Izhod mapo modelov in vstopite v mapo materialov. Boste videli drugo mapo modelov. Ga odprete in ustvarite mapo z imenom , ki je enako prvo mapo, ki ste jih naredili .
2

Odprite program Milkshape 3D .
3

Pod Kartica modeli , kliknite ” box” in narišite polje na zaslonu , ki je približno štiri kvadratov dolg in tri kvadratov visok.
4

kliknite na gumb ” skupno ” in postavite joint v križišču “X” v sredini kazenskega prostora , ki ga je oblikovala .
5

kliknite na ” Izberi “, potem ” skupine ” na dnu strani , in nato svoj ​​trg , da označite polje in skupnega .

6

Kliknite ” spoji ” zanka . Kliknite na ” Določi, ” potem “Set Namenski . ”
7

Odprite program VTFEdit in odprite sliko, ki jo želite posnemati v ” Gary Mod . ” V meniju Datoteka kliknite “uvoz” in ga pošljete po ” Gary Mod ” mapo , ki mu sledi mapo materialov , ki mu sledi mapo Models . Shranite sliko v mapo, ki ste jo ustvarili , in ime slike , ko te mape. Dodajte besedilo ” _texture ” po imenu na sliki je .
8

Kliknite »Orodja« na VTFEdit . Pod kartici Možnosti v oknu , ki se odpre , izberite ” Vertext Generična , ” in nato kliknite »Ustvari «. Shranite sliko v isti datoteki , ki ste jo shranili na ” _texture ” datoteko .
9

Nazaj na Milkshape 3D. V zavihku materialov , kliknite na “Novo “. Kliknite ” ” gumb, da odpre novo okno . Iskanje za ” _texture ” datoteko , ki ste jih naredili s programom VTF in ga odprite .
10

kliknite ” Assign” v zavihku materialov v Milkshape 3D.
11

izvoziti sliko v novo mapo na namizju. Pojavilo se bo okno, ki vas prosi za specifikacij ; izberite ” Referenca “, prekličite izbiro ” zaporedju ” in kliknite “OK.”
12

izvozite datoteko drugič , ampak dodati ” _collision ” po besedilu. Ga shranite v novo mapo na namizju.
13

Odpri Beležnico . Prilepite to kodo v dokumentu :

$ ModelName “/YourModel //YourModel.mdl ”

$ cdmaterials ” modeli //YourModel ”

$ lestvica 1,0

$ surfaceprop ” Metal ”

$ organ ” organ” “/YourModel.smd ”

$ zaporedje ” mirovanja ” ” /YourModel.smd ” fps 30

$ collisionmodel “/YourModel_collision.smd ”

{

$ masa 40

}
14

Pojdite na ” Edit “, potem ” Zamenjaj , “in tipa” /YourModel ” v ugotovite, kakšna področju. Ga nadomestiti z “test” in kliknite ” Zamenjaj vse “. Mapo shranite na namizje novo mapo . Shranite datoteko kot compile.cq in spremenite jeziček in izberite ” All Files je izbrana. ”
15

odprite program GUIStudios . Izberite igre, ki jo imajo : . Orange Box ali Half -Life
16

Odprite datoteko gameinfo , ki se nahaja v ” Gary Mod ” mapo
17

Odprite prevesti. . CQ datoteka, ki ste jo shranili na namizju novo mapo.
18

Kliknite ” Izberite v GUIStudios . ”
19

Open ” Gary Mod ” mapo in kopirajte mapo . z vsemi slikami, ki ste jo ustvarili
20

Odprite Informacije dokument v ” Gary Mod ” mapo , in dodajte to kodo :

“0 ”

(

“Informacije”

(

” Version ” “1”

“ime” “test ”

)

” Vpisi ”

(

“1”

(

“model ” ” models/Name/Name.md1 «

)

)

)
21

Zamenjaj” Ime ” besede z imeni map, ki ste jih ustvarili v mapi modelih ” Mod Gary . ”
22

Preizkusite svoje slike tako, da ga odprete v ” Gary Mod . ”

Dodaj odgovor