Značilnosti igro življenja

Game of Life jenamizna igra prvotno sprosti v moderni obliki leta 1960, ki ga je zasnoval podjetja Milton Bradley . Igra simulira pot, ki jo je sprejela posameznik v svojem življenju, pričemer je cilj , da se kopičijo denar in življenjsko izkušnjo , medtem ko odločanju o karieri in zakonske zveze . Od leta 2010 , za različice igre so na voljo na mobilnih telefonih in na računalnik inigralna plošča je bila posodobljena na več priložnostih. Spinner

prepoznaven del igre življenja , jespinner uporablja kot alternativa kocke običajno najdemo v družabne igre . Spinner ima roko in številke, skupaj z zunanje strani; Igralci spin , da ugotovite, koliko prostorov na igralni plošči , da lahko premaknete na vsakem koraku. Spinner je bila prisotna že od najzgodnejših inkarnacij v igri , ki je postala ikona v procesu , ki ga je na spletni strani podjetja Hasbro opozoriti . To dejstvo je praznoval v igri v 50. Anniversary Edition , ki ga prisotnosti zlati spinner .
College in kariera

začetku tekme življenja najde igralce sooča velika odločitev : Igralec mora izbrati , ali naj se vpisati na kolidž ali naravnost na poklicni poti . Izbira možnost kolegij lahko pomaga igralci dobili boljše kariere med igro — in s tem zaslužili več denarja na splošno . Ta možnost zahteva igralce vzeti bančno posojilo , vendar za plačilo šolnine .

Search Job

prostore na igralni plošči vključujejo Job Search , kar prisili igralce, da ustavi ne glede na to , koliko se premika ki so jih zapustili , saj pridobitev zaposlitve jeobvezen del igre . Na Job Search , so igralci obravnaval kariero kartico in kartico plače , naključno , od ustreznih podporniki. Te izkaznice določi vrsto zaposlitveigralec bo početje ; na primer, da bi lahko bilpolicaj aliučitelj , inznesek denarja, ki ga bodo prejeli redno med igro.
Kariera Spaces

Ti igra družabne prostore pomoč nekateri igralci — in nasprotujejo drugim — odvisno od vrste kariere vsak udeleženec je sprejel up . Če posameznik pristane na karierni prostor , mora plačati denarja, da bi z vsemi drugimi akterji s to delo . Na primer , pristanek na davku na trgu pomeni plačilo vseh računovodja igralce .
Življenju Ploščice

življenju Ploščice so podani iz igralcu tekom igre kadarkoli je pristane na življenjskem prostoru. Ti prostori opisujejo dobra dejanja , kot so pomoč v skupnosti , in prosi igralca , da pripravi življenje Tile iz ustrezne kup. Vsako življenje Tileudeleženec se je nabralo na koncu videoigre ji daje dodaten denar , kot je opisano v Tile sama.

Dodaj odgovor