Chaos Theory v EVE Online

V letu 2009 jeinternet igra vlog ” EVE Online ” sprosti promocijsko prikolico primerjala svoj ​​odprt format za teorijo kaosa . Prikolica je opisano ” EVE Online” kot virtualni peskovnik , kjer se lahko izbira vsakega igralca je bistveno vplivali na potek dogodkov . Za razliko od večine masivno multiplayer online igranje igre vlog ali MMORPG , ” EVE Online ” podpira večjo stopnjo avtonomije . Igralci vlak spretnosti v realnem času in pluti intergalaktično svetu, ki temelji znanstvene fantastike brez fiksne zgodbo , ki omogoča subtilne odločitve , da ugotovi, kako doživetje vsakega igralca razvija . Teorija Butterfly Effect

Chaos raziskuje napredovanje kompleksnih sistemov , zaradi česar seznanil s tem, kako se lahko posebni predhodni pogoji sproži niz nepredvidljivih vedenjskih nihanj . Priljubljen koncept znan kot učinka metulja jezgleden primer teorije kaosa , kar pomeni, da bi lahkogibanje metuljevih kril na enem mestu izravnajo z verigo nepričakovanih vremenskih vzorcev na drugi lokaciji . Čeprav je bila teorija kaosa sprvamatematični koncept , njegove vloge so se razširili v druge discipline , vključno fizike , ekonomije in ekologije.

MMORPG in kaosa

ustvarjalcev ” EVE Online ” zamislili igro kot funkcionalno uporabo učinka metulja , v kateri ” vsi ukrepi, igralec , ne glede na to , kako subtilno ali krepko, še vedno vpliva . “igra je strukturno razlikuje od tipične oblike MMORPG , ki vsebuje enega strežnika v kateri so vsi igralci sodelujejo , namesto več izvodov igre svetu . V okviru modela teorije kaosa , ta enotni vesolje je eden od začetnih pogojev , ki prispevajo k občutljivo , variabilni sistem. Prve odločitve , ki jih naredite v igri so prav tako pomembni dejavniki , vključno s katero futuristični dirki se boste prijavili in spretnosti, ki jih trenirajo . Vsako pleme ima svoje lastnosti , ki vplivajo na položaj v ” EVE ” okolje , ki oblikujejo svoj ​​pogled in kako se odločite za interakcijo z drugimi igralci .
Igranje

Čeprav so odločitve na začetku pripravilo temelje za igranje , vaše individualne odzivi na vsaki situaciji so nepredvidljivi, in kot rezultat , odprite vrata do nepričakovanih izidov. ” EVE Online ” trailer predstavlja primer igralca, ki se ustavi za reševanje rudarsko vlek pred agresivnimi pirati. Ta milostni akt garners uslugo od zaveznikov barki je , podelitev igralec možnost , da se pridruži močan vesoljsko korporacijo . Vendar pa ti novi prijatelji so v vojni z drugo prevladujočega od dohodkov pravnih oseb , zaradi česar je igralka v nevarnem intergalaktično rivalstvo . Srečanje z barki je vplival osebne avtonomije , vendar pačas prihoda igralca predstavila pogoje za srečanje poteka. V preprosti non- kaotičnega sistema ,rezultat vsakega srečanja ni odvisna od majhnih razlik v okoljskih pogojih.
Premisleki

Chaos nimerilo motnje , ampak je mišljeno, da se poudari dejstvo, da ima ključne spremenljivke, ni vedno mogoče ustalilo ali celo znana. Ali spremenjena ali ne, se lahkoposebna spremenljivka povzročila nesorazmerne rezultate , ki so pogosto težko ali nemogoče izračunati . Vendar pa je ta kakovost nepredvidljivosti gledati kot plačilo v MMORPG . Igralci , ki se zanimajo realistično igralno izkušnjo , so ponudili možnost , da določijo svoje lastne usode ter vpliv na usodo drugih. Zgodba in liki zagotoviti okvir za igranje , vendar lahko na koncu ugotoviti svojo vlogo v igri .

Dodaj odgovor