Scripting v World of Warcraft

“World of Warcraft ” jemočno priljubljena spletna igra vlog (MMORPG ) , ampak tudi za številne igralce je tudimotivacija za razvoj scripting in kodiranja spretnosti. Igralci, ki so ljubiteljski ali poklicni tipkala pridobijo občutek lastništva onkraj igranje v svoj ​​značaj igre , ki jih skripte . Za scenarij v ” World of Warcraft ” morate imeti ustrezna razvojna orodja in znanja Lua skripte in XML označevalni jezik . Integrirano razvojno okolje ( IDE)

kodiranje in jezik tolmači zagotovijo integriranih razvojnih okolij ali IDES , ki so potrebni za skripte v ” World of Warcraft “. Kot taka , boste morali uporabiti IDE usmerjena proti skriptni jezik Lua . Priljubljeni Lua IDES so WoWLua , ki omogoča v igri skripte in urejanju ali B : Lua . Po namestitvi želeno IDE , preživeti nekaj časa seznanitev s postavitvijo in funkcijami.
” World of Warcraft ” MPQ Orodja

Scripting v ” World of Warcraft ” zahteva dostop do MPQ datotek v igri , ki so Blizzard lastniški različica datoteke zip . MPQ datoteka vsebuje avtohtone razvojne datoteke in kodo igre. Download ” WinMPQ ” odpreti ” Interface.MPQ ” in ” Patch.MPQ ” datoteke , ki se nahajajo v ” World of Warcraft ” Imenik . Te vsebujejo vmesnika kodo osnove , kakor tudi dodatne spremembe, ki izhajajo iz zaplata . Boste morali hitro referenčni seznanjenost z avtohtonimi skripte , dogodke in uporaba programskega vmesnika igre (ali API ) , kot ste script dodatne modifikacije vmesnika .
Učenje Lua za ” World of Warcraft ” ;

Lua je jezikpodaljšek namenjen za programe napisane v ” C ” programski jezik, ki razširja možnosti nastavitve bazne programa. Lua skripti so lahko vgrajeni , zato je optimalna za pripravljanje uporabniški vmesnik igre. Lua skripte enostavno spremeniti ali razširiti avtohtone vmesnik z vključitvijo edinstvene funkcije, ne da bi spremenili katero od osrednjega načrtovanja in mehaniko igre. Če želite izvedeti Lua za skripte , obiščite uradni referenčni priročnik najdete na Lua.org .
Učenje API in XML

Če Lua jeskriptni jezik, ki se uporablja za spreminjanje materni uporabniški vmesnik v ” World of Warcraft “, potem XML jeskriptni jezik , ki naloži kodo Lua v igri . Za scenarij v ” World of Warcraft ” morate ustvariti tudi XML datoteko in določite različne dogodke in okvirje z vnaprej določeno ” World of Warcraft ” API in rutine za obravnavo dogodkov . Te API in dogodkov so na voljo na https://wowprogramming.com/docs .
Zagon Script In- Game

” World of Warcraft ” lahko sproži samo skripte , vsebovane v ” Addons ” Imenik nahaja v ” vmesnik” Mapa igre root imenik. Mapa, ki vsebuje vaše add -on datoteke in skripte, mora vsebovati . Lua . XML in. TOC datoteko . . Toc datoteka jekazalo datoteko , ki se igra obremenitve na začetku , da se preveri skladnost med svojim Različica skripta in najnovejšo vsebino obliž . Pod pogojem,različica ujema z najnovejšo številko obliž ,tekma začenja svoj ​​scenarij z nalaganjem datoteke XML, kar na kupe skript Lua .

Dodaj odgovor