Stickman Šolske igre

Stickman igre vodijo otroke zabavali doma in v šoli . Stickman so znaki v različnih igrah, vključno s tekmovalnimi in strategije. Medtem ko uživajo v igrah , učenci povečajo svoje zaznavne , odgovorne in pravopisne sposobnosti , med drugim. Stickman igre so igrali preko interneta ali z uporabo svinčnik in papir . City skakalec

Mesto Jumper jeStickman igra, ki pomaga študentom izboljšanje njihovih časovna razporeditev in refleksnih spretnosti. Cilj igre je, da skok čez toliko zgradb in predmetov , kot je mogoče , dokler ne bodo vse ravni končana. Študenti morajo skok čez dovolj stavb predura teče ven . Igra se nadzira s pomočjo računalnika puščice . Kot študenti igrajo , dobijo nasvete za povečanje njihove rezultate . Na primer, če ujamejo galebov , zaslužijo dodatnih pet točk.
Stickman Sam

Stickman Sam ima mešanico ukrepov , humor in zgodbami . Da bi uspešno zmago , bodo študentje vaditi svoje bralne spretnosti . Vsaka igra v Stickman Sam Series funkcije misije za usposabljanje , kjer študenti vadijo različne veščine, potrebne za zmago . Misijavzorec zahteva Stickman Sam rešiti Bob od svojih ugrabiteljev . Študenti se naučijo akrobatska valjanje, plezanje in visi med drugim spretnosti. Igra ima trenutno štiri različice .

Potty Racers 2

Potty Racers 2, ki jih Gonza igrah , jedirkaška igra primerna za otroke starosti 10 ali starejši. Cilj igre je, da preizkusite stopnjo razdalje in višine igralci lahko potovali . Točke so podane , ko igralci opravljajo triki in imajo uspešen pristanek in skoke . Vsaka naloga daje igralcem razdaljo in višino cilj. Igralci imajo tudi možnost , da bi nadgradili svoja vozila , vključno z namestitvijo po meri kolesa , dele in večjo goriva .
Hangman

Hangman jeklasična stick igra, ki se lahko igra bodisi na računalniku ali ročno . Igra je namenjena za pomoč študentom povečati svoje slovarjev in se naučite nove besede. Če želite igrati Hangman , en učenec nariše vislice z zanko povezan z njo. Vislic so pripravljeni na vrhu papirja in se zaključijo z risanjem vodoravno črto na dnu ,vertikalna črta prihaja iz središča navpične črte , inkratko črto v smeri proti desni na vrhu navpične črte . Predal izbere besedo in črpa število črticbeseda vsebuje . Drugi študenti ugiba besedo , eno črko naenkrat. Za vsako napačno pismo,predal dodaja del telesa . Igralec izgubi , čepredalu končan telo preden je ugane besedo .

Dodaj odgovor