Navodila za kitajski dama

kitajski dama temelji na ameriško – ustvaril igro Halma . Kitajski dama je igral na zvezdicami krovu šest točk in ima lahko 2-6 igralce . Prva igra kitajskega dama , objavljenih v Združenih državah Amerike se je imenovala ” Hop Ching dama ” leta 1928 , ki ga J. Pressman & Co imenom kitajski dama je bila uporabljena kmalu po tem . Mehanizacija naprodaj

igralna plošča ješest zvezda sestavljena iz niza lukenj . Obstaja 10 lukenj v vsaki točki zvezdico . Center ješesterokotnik s petimi luknjami na vsaki strani in vrstic lukenj za notranje zadeve. Šest različnih barv, sklopov 10 kljukice ali frnikole so igralne kosov.
Priprava

kitajski dama se lahko igral z dve , tri, štiri ali šest igralcev . Pri vzpostavljanju , vsak igralec postavlja svoje kljukice v kotu zvezdico ( trikotnik ), nasproti še enega drugega igralca. Če obstajajo trije igralci , ustanovljen kljukice v vseh drugih trikotnika. Vsak igralec uporablja 10 kljukice iste barve .
Cilj

Cilj igre je , da jeprvi igralec premakniti vse svoje kalibre vsej krovu in v nasprotno trikotnika.
Igraj

vrzite kovanec ali roll die ugotoviti, kdo začne. Igra se začne s premikanjem vezava na sosednje luknje . Ta se konča v zavoj . Ko kljukice postanejo razporejene ven , lahkoigralec skok čez drugo klin , da dlje premakniti . Več hmelja se lahko izvede v eni sami vrsti , dokler obstajajo sosednji kljukice na več kot hmeljne . Igralec lahko skok čez več kot en klin v enem hop . Možno je, da se premaknete vso pot čez krov v enem nato s serijo hmelja .
Razliko igro dama , so kljukice nikoli ne odstranijo iz sveta, tudi če so skakal čez . Kljukice lahko premakne v katerokoli smer na krovu , ko pa so v nasprotni trikotnika , jih ne morete premakniti nazaj zunaj njega.
Finish

Prvi igralec izpolnite vsa ciljne luknje s svojimi kljukice zmaga , igra ne konča.
Včasih seigralec odloči, da blokira s tem, da se premaknete svojo kaliber od svojega štartnega položaja , tako da je bilo nemogoče, da še en igralec , da izpolnite svoje ciljne luknje . Ugotovite, pred začetkom tekme , kako ravnati v ta rezultat . Možnosti vključujejo:
-igralec zmaga , če so vse razpoložljive ciljne luknje napolnjene br -igralec pripravljen na zmago z vsemi razpoložljivimi destinacijskih luknje napolnjene ima pravico zamenjati zaporni klin z enim od svojega. .
– Pustite, da blok kot pravne igro

.

Dodaj odgovor