Dobre ideje za D & D Znaki

Dungeons & Dragons , pero in papir igro vlog iz Wizards of Obali daje igralcem priložnost , da gredo avanture v sfero domišljije z znaki, ki jih ustvarjajo iz različnih ras in poklicev . Nekatere od teh ras in poklicev gredo skupaj boljši od drugih ; Srednjega in škratje , na primer, nagrajeni za svoje sposobnosti , če so tatovi ali rangers v nasprotju z borci ali barbari . Čeprav je povsem sprejemljivo, da ustvarite lik , ki ustreza te arhetipske kalupe , dobro igro , tako kot dober način pripovedovanja zgodb , prihaja iz šli proti pričakovanjem in kljubuje arhetipe znakov , določene v tem fantazijskem izvorne snovi , kot je JRR Tolkien je ” Gospodar prstanov “. Čudno izbira poklica ali razreda za vsako značaja mogoče upravičiti z ustvarjalno nazaj zgodbe. Srednjega

Hvala za “Hobbit ” in ” Gospodar prstanov “, Srednjega tradicionalno pričakuje, da bo lopov razreda znakov , kot so tatovi , nadzornike in občasno dual -class fighter – tatov. Srednjega so pravzaprav zelo spretni pri teh razredov značaja in ni nič narobe z njimi igrati na ta način, vendar bi bilo bolj zanimivo, da se obrnejo na glavo idejo zahrbten Hobbita . Razmislite igrati kot čarovnik z specialnosti, kot duhov ; mordazlobni vojskovodja ubil vse rojake to Hobbita , zato je postavil ob prizadevanju , da postane največji na svetu duhov dvigniti svoje ljudi od mrtvih in maščevanje po predhodnem vojskovodja s svojo vojsko Undead .
Vilini

dolgoživeče ter stoično varuhi gozda , vilinci so skoraj vedno predstavljena mirne , logične oskrbnikov narave . Kaj pa, če so bili zapuščeni v gozdu in ga plemena tava barbarov sprejel ? Kakšno odraslih bi postal , če postavljeno v kulturi krvi poželenje in Luda bes ? Kako bi njegov nadrejeni moč , vzdržljivost in vid korist svojega posvojenega pleme ?

Ljudje

Ljudje ponavadi se jack -of -all – kom v katerem koli D & D akcijo . Soedina dirka, ki lahko igrajo kot vsak razred znakov , tako kot z resničnim življenjem , je lažje najti ljudi , ki opravljajo kakršno koli delo na medenih tednih in težje ustvariti Iconoclast , ki temelji na lihi izbire samega razreda – to je, če dobro nazaj – zgodba je najbolj koristno . Morda bičloveška narava sam vidi kot avatarja boga in ustrezno ukrepali proti drugim , ali imajo domiseln sopotnik se je srečal v izjemno nenavadnih okoliščinah. Delo zoseba, ki vodi svojo igro , da vidim, če lahko dogovorijo nekaj odprtih telesnih ali duševnih lastnosti, da nastavite vaš lik ločeno od ostalega človeštva.
Škrati

Škrati vzhodu , spati in dihati pod zemljo , tako da je relativno enostavno ustvariti edinstveno škrate značaj – Daj mu pustilo fobijo temnih in zaprtih prostorov , da ga gremo ven iz rudnikov . Ne pustite, da mu postalaenodimenzionalna znak , vendar ; izpopolnili svojo zadnjo zgodbo z življenjem na površini svetu . Morda je padel in z visoko čelo množice in postalglasbenik . Škrate bards soredek prizor , res.

Dodaj odgovor