Kako igrati Senet

Senet jepriljubljena igra v starem Egiptu , kot je razvidno s številom najdemo v grobovih plošč . Vsakdo od navadnih do faraoni igrali igro . Ni pravila, ki so bili kdaj našel , kako igrati igro , bodisi pisno ali izrezljani . Zgodovinarji so določena pravila igre mora opraviti z besedo-of -usta . Sčasoma je bila ustvarjenanajbolje ugibanje približevanje prvotnih pravil. Senet svet sestavlja 30 kvadratov, s kvadratom 1 v zgornjem levem kotu in trgu 30 v spodnjem right.Things boste potrebovali
Senet svet in kmetje
4 Livarski palice
2 Igralci

Prikaži več navodil
pravila igre
1

razdeliti igro kosov tako , da vsak igralec ima v lasti deset figure . Ne bi smelo biti kmetje na krovu .
2

vrgelštiri litje palice do ugotoviti, kaj se bo poteza Prvi igralec je bil. Prvi igralec je arbitrarno določen. Vsak litje palica , ki pristane označeni progi navzgor je ena točka . Če so vsa zemljišča prazno stranjo obrnjeno navzgor , da je pet točk .
3

Postavite vaše figure . Število doseženih točk iz metanje litje palice ustrezajo kvadrat na plošči , kjer ste se vaš kmeta . Če ste rezultat eno točko , ki gre v kvadratu 30 . Dve točki pomeni dajanje kmeta v kvadratu 29 , in tako naprej . Samo ena lutka je lahko kraj, v katerem koli danem trgu . Čekmet že na trgu , se ti na vrsti zapravili .
4

Ko so v prvih petih prostori na krovu napolni ,začne igra . Vrgellitje drži gor, in se premakniti vaš kmeta , da je število kvadratov. Izberete lahko tudi , da se nova figura na krovu, če je katera od petih prostorov prazna. Če postavite kmeta na krovu, ki jih ni mogoče premakniti še eno. Kmetje so postavljeni na enak način kot prej, s litja palicami in označi, kateri od petih kvadratov , da se vaš kmeta naprej.
5

prestavim nasprotnikove kmeta off krovu , če se preselite v kvadratu , ki je v eni od svojih figure že zasedeno . Da kmet mora iti nazaj na samega začetka sveta.
6

Daj dodatnih pet bonus točk za igralca, ki prvi daje kmeta na trgu 1 . Ta igralec je zdaj lihe kocke, in nasprotnik je zdaj celo kvadratov . Igralec, ki je nenavadno kvadrati morajo pristati vse svoje figure na lihih kvadratov prvih dveh vrsticah . Celo na kvadrat nasprotnik mora pristati na celo kvadratov. Kmet na enem od teh trgov se ne sme vrč , lahko pa se spustimo skozi druge figure .
7

Igralec, ki dobi vse njegove figure na njegovih trgih prvi jezmagovalec . Da igralec dobi dodatnih 10 točk. Drugi igralec konča off igro, inzmagovalec se podeli eno dodatno točko za vsak premikporaženec meni , da bi dobili svoje figure na pravem mestu .

Dodaj odgovor