Kako Escape potopljenem Ruins v ” Spyro : nakladalna junak z naslovom”

” Spyro : Tail junak je ” kronik Spyro avanturo Zmaju za shranjevanje Dragon Realms iz poškodovane Elder Dragon , Red . Na vsakem področju , mora Spyro uničiti Temno Gems osvoboditi sfero iz rdeče v rokah. Potopljenem Ruins predstavljajo dodaten izziv Spyro morajo premagati . Če želite sprostiti potopljenem Ruins iz rdeče na vpliv , mora Spyro Destroy the Dark Gems in pobegniti brez pridobivanje ujetih med sovražniki in naravnimi nesrečami . Navodila

1

tek ali sprehod v sobo zadaj bogataše ‘ drugi trgovini pad, ki se nahaja na potopljenih ruševinah ‘ severozahodni strani . Skozi žareče nepremagljivosti Pad pred vstopom v zeleno bazen z vodo naprej. Nepremagljivosti Pad daje Spyro srebrni oklep , ki mu omogoča, da plavati z zelenimi kislo vodo. Povzpnite se police na skrajnem strani sosednji sobi , odpira še eno zlato skrinjico za zmaja, jajce , ko boste dosegli vrh . Hodi naprej in dodge zeleno kislih pljuvati ogenj smetenja na pot. Bodite Light Gem konec .
2

Vzpon na deaktiviran plavajoče ploščadi v bližini, in pritisnite tipko ” Up ” na directional pad za preklop Spyro je požar dih njegovega električnega sposobnosti izdihanega zraka. Zap stikalo na platformi in vožnja do najbližje vhodu . Dash skozi vrata , da bi našli dvigalo platformo ; vožnja z dvigalom dol v sobo z drugim bazen zeleno vodo in nepremagljivosti Pad . Potopite se v bazen kislo vodo , potapljanjem navzdol proti Light Gem na poti v sosednji sobi .
3

Dash proti nizkih policah v sosednji sobi v kotu , ki jih plezanje približati niz tankih polov . Letijo proti poloma in premaknite analogno palico za uporabo Pole Spin sposobnost Spyro je . Pole Spin omogoča Spyro povzpeti stenske pole za dostop nedosegljiv območja. Pritisnite gumb “X” Horn Divestikalo na naslednji polici ; skoči dol in se vrniti na prejšnji prostor za prečkanje prejšnji niz police , hitting drugo stikalo z Afriškega roga Dive .
4

Vrni se v sobo s prvim stikalom , vrnili na isto polico . Pole Spin za Dark Gem , uničuje dragulj z Afriškega roga Dive ob koncu Pot je . Gledam sceno in potujejo skozi ponovno sestavijo vhodu spodaj. Potovanje do pot, dokler ne mimo druge bogataše ‘Nakup pad ; iti skozi vhod za dosego krožni prostor okvirjanje jamo zelene vode.
5

Climb najbližjo polico na levi strani , ki letijo na električni pogon plavajoče ploščadi. Udobnost platformo na polici s stikalom ; zadeti stikalo uporabo Horn Dive in zap motorno stikalo za električni za tabo , da aktivirate veliko gibljejo pol naprej. Povzpnite se na premikajoči palico z Pole Spin , ki letijo na naslednjo stikalo enkrat polarnih potez dovolj blizu . Zap naslednjo električno stikalo , jahanje pole na naslednjo tarčo . Ponovite postopek , jahanje zadnje pol do zadnjega stikala
6

spusti dol s police , da bi odprli zlato skrinjico , ki vsebuje luč Gem . ; drsijo v novo razkril kip v središču prostora in Horn Potopite se na Dark Gem v središču svoji platformi . Letijo na najbližjo polico , da zapustite sobo skozi drugo ponovno sestavijo vhodom . Potujejo skozi hodnik naprej , boj proti sovražnike onesnaževanju na pot.
7

vožnja z dvigalom na niz police , drsenje v zlati prsi za Light Gem in nadaljujemo skozi prehodom na nasprotni strani , da bi našli stikalo . Horn Dive na stikala , da odprete vrata in potujejo bogataše ‘ prvi trgovini pad. Lahko kupite ” Teleport Pass “, od bogataše za izhod iz potopljenega Ruins ali pa zavijemo desno uporabiti dvigalo nazaj na obalnih ostaja .

Dodaj odgovor