Šah Pravila igre za otroke

Šah jeigra, v čudovitem logike in strategije. Chess vas prisili k razmišljanju pot naprej in premisliti vsako potezo . Vsak igralec, ki bo zelo koristilo igranje z učenjem več kot le igra, ampak učenje kritične veščine za analizo skupaj s potrpežljivostjo . Otroci zabavali šahu za ure in v večini primerov sploh ne zavedaš, koliko so učenje . Chess pravila soenaka za otroke in odrasle . Šahovski svet , kupi, črka a je na vaši levi strani inčrka h , je na desni strani

šahovnica je dodeljena črke in številke na vsak kvadratni . Črke so prvih osem črke abecede . So v vodoravni liniji ABCDEFGH in številke gredo od 1 do 8, v navpični liniji . Vsak kvadratni ima ustrezno črko in številko . zato ; prvi vogal kvadrata na levi je a1 , invogal na desni je H1.
Gibanje Pieces kupi kosi so ustanovljene v tem vrstnem redu od leve proti desni : trdnjava , vitez , škof , kraljica , kralj, škof , vitez , trdnjava ; Druga vrsta je vse figure .

belimi figurami vedno gibljeta prvi. Druga možnost je, izmenično z barvami

Pawns premakniti enega ali dveh prostorov naravnost , če se še vedno nahajajo na njihovih prvotnih nastavitev kotov – . E2 do e4 , npr . V nasprotnem primeru , samo se premikajo en kvadratni naprej , kot na primer od d2 do D3. Figure kapitan diagonalno , medtem ko so vsi drugi kosi ujeti na enak način , da jih premaknete . Kmet se nahaja na kvadratni f2 grozi E3 in G3 , vendar pa ne more premakniti tja, če to ni bilozasedeno mesto . Ko so kmetje dosežejo zadnjo vrstico , ki je vrstica 8 za belimi figurami in 1. vrstici za črne kose, ki jih lahko postane vsak del , ki ga želite .

Rooks premakniti v vsakem trgu v odprtem naravnost vrstici ali stolpcu . Trdnjava na kvadratni H1 se lahko premakne na katerokoli polje v tej koloni , če ne obstajajo več kosov v tem stolpcu . Tudi, če je vrstica 1 brez kakršnih koli kosov , lahkonovinec premaknete kjerkoli v tej vrstici .

Vitezi so samo kosi , da lahko skoči čez druge kose. Poteze Viteška spominjajoL.vitez v svojem prvotnem stališču o b1 lahko premaknete v a3 , c3 ali D2 , npr .

Škofje premakniti diagonalno samo . Škof se nahaja na kvadratni c1 bo na koncu na črnih kvadratov za preostali del igre , inškof nahaja na f1 vedno končajo na belih kvadratov .

Queens lahko premikate in kapitan na enak način kot škof alinovinec . Kralji premaknete samo en kvadratek v katero koli smer . Če imate kralja na kvadratni g2 , lahko premakne na katerokoli polje , ki je v enem kvadratu g2 . Kralji lahko zajame le nezaščiten del ; čekralj ujeli zaščiteno kos , bi bilonezakonito poteza , saj bikralj sam dal v pregled.
Touch Move

kosa se ​​dotaknete , ko se premikate. Če se dotaknete šah kos , nato pa ugotovili, da to nikorak , ki ga želite , da bi, še vedno imate , da se premaknete , da je kos . Vendar , če niste spustiš kosa še ni, lahko izberete drugačno mesto za njo . Če se spustiš v kosu, potem ne morete spremeniti svoj ​​položaj .

Igre je konec Finale

zastoja je dosežen , ko jekralj ni v šahu ( ogrožen kar pomeni , da čekralj ne premakne , ga bo zajet v nasprotnikovega naslednjo potezo ) in ni več pravne poteze na voljo . Boste morali odstraniti kralja iz pregleda bodisi premika kralj ali dajanje en kos , da blokira ček. Šah je dosežen , ko jekralj v šahu in da nima več potez levo najprej zaščititi. Žreb jekončni rezultat , ko sta obe strani imeli samo njihovi kralji levo ; zastoj je dosežen ali če oba igralca dogovoriti z neodločenim izidom .

Dodaj odgovor