Kako narediti Wrestling igre

wrestling igra jezabaven način, da izobraževati otroke o rokoborba moves.Playing iger pomaga pri krepitvi družinskih vezi , in ko se družinski člani dobili skupaj, da bi igro , so te vezi okrepiti tudi more.Things You ” ll potreba
indeks kartic Neomejeno Pen
rdeče in modre barve markerjev ali označevalcev
Proste Prikaži več navodil

1

Zapišite žaljivo preseli na indeks kartic , ki so bile obarvane z modro označevalnik . To jedobra ideja, da začnete z le pet potez. Dodate lahko več kasneje . Začnite s petimi osnovnimi žaljivo Takedown poteze , ki jih nosite gasilca , takedownsingle -krak , takedowndvojno noga,hip -lock inruski upor. Naredite 10 kartice za vsako od petih žaljivo poteze. Imeli boste 50 žaljivo premikov kartic.
2

Design obrambni kartice za vsako od petih različnih žaljivo poteze. Boste imeli pet različnih obrambnih potez , in vsak bo imel besedo ” nasprotni “, ki mu sledi eden od petih žaljivo poteze. Uporabite rdečo označevalnik , da označite obrambni cards.Make 10 kart vsake ” taktiko ” kartico za skupno 50 obrambnih gibanj kartic.
3

Shuffle vaša dva nizov kart ločeno. Moral bi imeti kup modrih žaljivo kartic in kup rdečih obrambnih kartic. Ukvarjamo pet žaljive kartice in pet obrambnih kartic za vsakega igralca.
4

Vsak igralec ima modro žaljivo premakniti kartico in rdečo ” nasprotni ” obraz kartico navzdol, tako da nihče ne ve, kaj premakniti ali števec je bil izbran . Obrnite vsako kartico , ko so karte razdeljene .
5

Vsaka oseba, ki ima žaljivo kartico, ki se ni uspešno upreti z obrambnim točk karticamitočke. Uspešen rezultati števec karticetočka za osebo, ki je igral nasprotni kartico. Na primer, če je igralecigral hip -lock žaljivo kartico in igralec B igral Counter Hip -Lock obrambno kartico , igralec B osvoji točko. Ampak, če je igralec C igrala Counter ruski povleci kartico , nato pa igralecosvoji točko. Upoštevajte, da je več točk dosegel za vsak obrat , kot je vsak žaljivo kartica dosegel proti obrambnemu kartico posameznega igralca .
6

Play pet krogov. Imejte teče skupaj za vsak obrat za in ofenzivnih kartic vsakega igralca. Igralec z največ točkami na koncu pet obratov , jezmagovalec .

Dodaj odgovor